جی پلاس؛

واکنش ورزشکاران به درگذشت ابراهیم آشتیانی + تصاویر

واکنش ورزشکاران و اهالی فوتبال به درگذشت ابراهیم آشتیانی چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در پی درگذشت ابراهیم آشتیانی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت پرسپولیس، برخی از هنرمندان در صفحات اجتماعی خود با ذکر تسلیت، نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند:

 

** علی پروین:

آشتیانی

** علی دایی:

آشتیانی

** جواد نکونام:

ابراهیم آشتیانی ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت و کوچ کرد. مرگ او در آستانه دربی، فوتبال ایران عزادار کرد.

«واقعا متاثر شدم خبر مرگ آقای آشتیانی را شنیدم و می خواهم همین جا به فوتبال ایران، ورزشی ایران و خانواده آقای آشتیانی تسلیت بگویم. ایشان را چند بار ملاقات کردم و هیچگاه چیزی جز خوبی ندیدم. آقای آشتیانی همیشه مودب و مهربان بود و واقعا جایش خالی خواهد بود. بماند که واقعا فوتبال ایران با ایشان هم رفتار خوبی نداشت و این اواخر حضورش در فوتبال کمرنگ تر از هر زمان دیگری شده بود.»

 

**  علی کریمی:

آشتیانی

** کریم باقری:

آشتیانی

** مسعود سلطانی فر - وزیر ورزش و جوانان:

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

از شنیدن خبر در گذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت ورزش و فوتبالیست بااخلاق تیم ملی ایران بسیار متاثر شدم، اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ ورزش کشور وباشگاه پرسپولیس، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای خانواده آن زنده یاد صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

** کیومرث هاشمی - رئیس کمیته ملی المپیک:

بار دیگر جامعه ورزش کشور داغدار از دست دادن پیشکسوتی شد که سالها در تیم ملی و پرسپولیس برای مردم و طرفداران باشگاه خود افتخار آفرینی‌ها کرده و شادی‌های بسیاری برای هموطنانش به ارمغان آورد و امروز غم از دست دادن این عزیز،ضایعه ای است سخت و جانگذاز.

درگذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس را به جامعه ورزش کشور بخصوص جامعه فوتبال و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته تسلیت گفته و از خداوند متعال برای وی غفران الهی و برای بازماندگانش صبری جمیل آرزومندم.

 

** مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال:

رئیس فدراسیون فوتبال درگذشت ابراهیم آشتیانی، بزرگ مرد تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس را به خانواده بزرگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزئیل خواستار شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید