در گفتگو با جی پلاس/ انگیزه سرخ پوشان برای خلق یک شگفتی!

صادق محرمی: روی بردن الهلال متمرکز شدیم/ با همه حملات اما از دفاع غافل نمی شویم

مدافع راست پرسپولیس می گوید تیمش در بازی با الهلال عربستان فقط به دنبال پیروزی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سرخپوشان پایتخت در هفته نهم لیگ برتر موفق به شکست سه بر یک استقلال خوزستان شدند تا با یک پیروزی شیرین به مصاف الهلال عربستان در چارچوب بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا بروند.

این دیدار روز سه شنبه (فردا) برگزار می شود و پرسپولیس برای صعود به فینال نیازمند جبران شکست چهار بر صفر بازی رفت است که بسیار دشوار به نظر می رسد.

صادق محرمی مدافع راست پرسپولیس پیروزی برابر استقلال خوزستان را موجب روحیه گرفتن تیمش می داند و معتقد است با آن برد ضمن ماندن در کورس قهرمانی، با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال می روند. او می گوید هم تیمی هایش مقابل الهلال فقط به بردن فکر می کند اما از دفاع غافل نمی شود.

او گفت و گویی را با خبرنگار ورزشی جی پلاس، انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

قبل از بازی با الهلال، به بردن استقلال خوزستان نیاز داشتیم

 

جی پلاس: برد بسیار خوبی برابر استقلال خوزستان کسب کردید که نشان از آمادگی تیمتان قبل از بازی با الهلال داشت.

محرمی: درست است که سه گل زودهنگام را به ثمر رساندیم ولی در ادامه با تلاش زیاد استقلال خوزستان رو به رو شدیم. با وجود غیبت بازیکنان لژیونر کار برای کسب پیروزی بسیار دشوار بود. در این بازی، روی برد حساب کرده بودیم چون قبل از بازی با الهلال عربستان به آن نیاز داشتیم.

 

اگر استقلال را نمی بردیم، از کورس قهرمانی عقب می افتادیم

جی پلاس: با این برد در کورس قهرمانی لیگ هم باقی ماندید.

محرمی: خدا رو شکر پیروز شدیم. اگر در این بازی امتیازی از دست می دادیم در ادامه لیگ به مشکل می خوردیم. تا اینجا سه امتیاز عقب هستیم و نمی خواستیم اختلاف امتیاز با تیم صدرنشین بیشتر شود.

 

با انرژی زیادی به مصاف الهلال می رویم

جی پلاس: با این نتایج تیمات روحیه زیادی برای دیدار با الهلال عربستان دارد.

محرمی: برد روحیه بخشی بود. فارغ از دیدار با الهلال، باید این بازی را می بردیم اما نبردن آن هم در لیگ و هم در آسیا به ما لطمه می زد. خوشحالم که بازی را بردیم و با انرژی زیادی آماده دیدار با الهلال می شویم.

 

به جز بردن الهلال هدف دیگری نداریم

جی پلاس: چه برنامه ای برای بازی با الهلال عربستان دارید؟

محرمی: برای برد به میدان می رویم. به جز این هیچ هدفی نداریم. بازیکنان لژیونر هم در بازی قبل نبودند و توانستند استراحت کنند تا در بازی با الهلال با قدرت به میدان برویم. الهلال را خوب آنالیز کردیم و می توانیم از بازیکنان غایب در بازی رفت هم استفاده کنیم. در این بازی به طور قطع ماهینی را نداریم ولی سایر بازیکنان آماده هستند.

 

از دفاع غافل نمی شویم

جی پلاس: تمرکز روی حمله کردن می تواند به تیمتان لطمه هم بزند و الهلال دروازه پرسپولیس را باز کند؟

محرمی: درست است که به فکر برد هستیم و برای این کار تمام تلاشمان را می کنیم ولی اینطور نیست که از دفاع غافل شویم. اگر حواسمان به مهاجمان حریف نباشد، امکان دارد گل بخوریم و همین کار را برای ما دشوار می کند. با یک برنامه ریزی خوب به میدان می رویم. درست است که همه چیز دست خودمان است اما امیدوارم شانس هم روی خوش به ما نشان بدهد و بتوانیم موقعیت های خودمان را گل کنیم.

شرایط جوی عمان مطابق میلمان نیست اما تمام تلاش مان را می کنیم

جی پلاس: بازی در عمان را چطور می بینید؟

محرمی: در حال حاضر با رفع خستگی بازی با استقلال خوزستان و انجام تمرینات خوب کاملا آماده هستیم تا با قدرت بدنی بالایی به میدان برویم. شرایط جوی عمان مطابق میل بازیکنان ما نیست ولی چاره ای جز اینکه با تمام تلاش بازی کنیم نیز نداریم.

دیدگاه تان را بنویسید