اختصاصی جی پلاس/

آخرین حرف های خصوصی علی کریمی با شاگردان سابقش

سرمربی برکنار شده نفت تهران در جمع خصوصی با شاگردان سابقش گفت که حرمت بازیکنان و کادرفنی تیمش حفظ نشده و به موقع پاسخ مدیران این تیم را می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با وجود ثبت قرارداد رسمی میان نفت تهران و حمید درخشان، بازیکنان این تیم با درخواست علی کریمی برای تمرین نوبت صبح در زمین وزارت نفت واقع در تهرانسر فراخوانده شدند.
با وجود حضور همه بازیکنان نفت، علی کریمی و دستیارانش مقابل درهای زمین تمرین، حراست ورزشگاه با دستور مدیران باشگاه اجازه ورود به بازیکنان را نداد تا بازیکنان و مربیان نفت حدود دو ساعتی در کوچه معطل شوند.
در نهایت علی کریمی بازیکنانش را در کوچه جمع کرد حرف های آخرش را با آنها زد و با گرفتن عکس دسته جمعی، با بازیکنان و نفت طلائیه خداحافظی کرد.


بنابر اطلاعات دریافتی خبرنگار جی پلاس از حاضرین در جمع فوق، علی کریمی در این جلسه سرپایی که در کوچه برگزار شد، خطاب به بازیکنانش گفت: این رفتار به هیچ وجه درست نبود. باید حرمت بازیکنان و کادرفنی تیم حفظ می شد. حضور بازیکنان نفت در کوچه و خیابان، در حالی که برای این تیم بازی می کنند، برازنده نبود!

نمی‌توانند با اعتبار علی کریمی بازی کنند


او تاکید کرد: شما بازیکنان تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دادید اما اتفاقاتی می افتد که باعث تاسف است. شما مشکل باشگاه نیستید؛ بلکه آنها می خواهند با من لجبازی کنند. معنی این رفتارها را نمی فهمم ولی به موقع با آن برخورد می کنم تا مسئولان این تیم بدانند هر چیزی حساب و کتابی دارد. مگر مملکت قانون ندارد؟ آنها نمی توانند با اعتبار علی کریمی بازی کنند.

کسی را می‌خواهند که بله قربان گو باشد

سرمربی برکنار شده نفت تهران گفت: مسئولین این باشگاه کسی را می خواهند که در برابر رفتار غیرحرفه ای آنها بله قربان بگوید. برای این کار باید به سراغ اهلش بروند. نمی توانند با من چنین برخوردی کنند. من هم می دانم چطور جواب شان را بدهم.
 

من می‌روم ولی شما با قدرت کار کنید

به گزارش خبرنگار جی پلاس؛ کریمی ادامه داد: من امروز می روم و شما با قدرت، کارتان را انجام دهید. همه می دانند ما برای موفقیت تیم تلاش کردیم و خواسته ای جز برای این هدف نداشتیم. آنهایی که به هر قیمتی دنبال فوتبال هستند ولی در عمل کاری برای فوتبال انجام نمی دهند باید خجالت بکشند!

از حقم نمی‌گذرم؛ شما هم از حقتان نگذرید


او تاکید کرد: این فوتبال برای کسی نمی ماند که من اجازه بدهم کسی با اعتبارم بازی کند. تا آخر حقوقم را پی گیری می کنم. نباید اجازه حضور سودجیان را در فوتبال بدهیم. من امروز با شما و سرمربیگری تیم نفت خداحافظی می کنم اما بدانید از حقم نمی گذرم و شما هم ازحقتان نگذرید. این خدحافظی داخل کوچه و به این شکل در شأن ما نبود.

به صورت کاملا قانونی تیم را تحویل گرفتم

او گفت: روزی که تیم را تحویل گرفتند از خواهش کردم تا جلسهای داشته باشیم و من هم قبول کردم. بعد از جلسه با در نظر گرفتن شرایط قانونی تیم را تحویل گرفتم. حالا چطور به خودشان جرعت می دهند که با پیامک مربی را عوض کنند؟ 

هیچ کسی لایق این رفتار نیست

به گزارش خبرنگار جی پلاس؛ کریمی در پایان گفت: این رفتار شایسته کسی نبود. وقتی هر کسی را به فوتبال راه می دهند همین می شود. شما به کارتان ادامه دهید و مانند همیشه حرفه ای باشید. هر کسی مسئول گرفتن حقوق خودش است. در این فوتبال کسی برایتان دل نمی سوزاند. خودتان باید به فکر خودتان باشید.

دیدگاه تان را بنویسید