در آستانه بازی پرسپولیس و الاهلی؛

وحید امیری در گفتگو با جی پلاس: با نام ایران مقابل نماینده عربستان می ایستیم/ چرا باید درگیر حاشیه شویم؟!

هافبک ملی پوش پرسپولیس بازی با الاهلی عربستان را یک دیدار ملی می داند. او می گوید تنها نیاز پرسپولیس در روزهای آتی حفظ آرامش و دوری از حاشیه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس با تساوی پرحاشیه مقابل سیاه جامگان در لیگ برتر حالا مهیای بازی با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده است. مهدی طارمی در آن بازی از سوی برخی از هواداران تیمش به عنوان مقصر تساوی شناخته شده بود و به همین دلیل هم به آقای گل لیگ برتر فحاشی شد تا او در رختکن گریه کند!

** تنها نیاز کنونی پرسپولیس حفظ آرامش و تمرکز است

وحید امیری هافبک ملی پوش سرخپوشان درباره با الاهلی عربستان به خبرنگار جی پلاس می گوید: بازی خیلی سختی داریم. الان تنها تمرکزمان روی این مسابقه است. از حضور هواداران هم بهره نمی بریم. اگر آنها بودند، کمک زیادی به ما می کردند. شاید تیم عربی هوادران بیشتری نسبت به ما داشته باشد. از مردم می خواهم ما را برای این بازی دعا کنند.  تنها نیازمان آرامش است و باید تمرکز داشته باشیم.

** با نام ایران مقابل الاهلی عربستان می ایستیم

هافبک پرسپولیس به ناکامی تیم های ایرانی در این مرحله هم اشاره کرد و گفت: از آخرین قهرمانی ما در آسیا، سال های زیادی می گذرد. پرسپولیس حالا نماینده همه تیم های ایرانی است و همه مردم و مسئولان دوست دارند یک تیم از ایران در این مسابقات موفق شود. بازی با عربستان به خاطر مسائل حیثیتی، برای همه مهم است. ما مقابل الاهلی با نام ایران بازی می کنیم.

** وقتی خوب بازی می کنیم و نتیجه می گیریم، چرا درگیر حاشیه باشیم؟

او درباره مسائل حاشیه ای در دیدار با سیاه جامگان خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل از بازی با سیاه جامگان این فضا به وجود آمد. این مسائل نباید در پیرامون تیمی مثل پرسولیس وجود داشته باشد. خوب نتیجه گرفته ایم و بازی زیبایی هم ارائه می کنیم. وقتی بازیکنان این قدر همدل هستند، این مسائل جایی در پرسپولیس ندارد. همه بازیکنان مانند برادر هستند و مهم ترین هدف همه تیم موفقیت ایران و پرسپولیس است.

 امیری با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با هم دارند گفت: ناراحتی هر بازیکنی، باعث ناراحتی دیگر بازیکنان هم می شود. نمی خواهیم کسی در تیم مورد هجمه قرار بگیرد. اگر ببریم، همه برده ایم و اگر ببازیم و موفق نشویم، همه تیم مقصر هستند. همانطور که وقتی گلی هم زده می شود، کار یک نفر نبوده و همه بازیکنان در آن نقش داشتند.

** باید اشتباهات داوری را فراموش کنیم

او درباره اینکه اشتباهات داوری چقدر در تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان تاثیر گذار بوده نیز به جی پلاس گفت: آن بازی تمام شده اما اشتباهاتی هم وجود داشت که ظاهرا داور تایید کرده است. الان نمی شود کاری کرد. باید به بازی با الاهلی فکر کنیم. فکر کردن به این مسائل فقط تمرکزمان را از بین می برد. باید خوب تمرین کنیم و آماده باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید