گفتگوی جی پلاس با لژیونری که سر خواستنش دعواست!

معنوی نژاد: خوشحالم در جوانی به لیگ ایتالیا رفتم/ در هر تیمی فدراسیون بگوید بازی می کنم!

ملی پوش جوان والیبال که سرمربیان تیم های بزرگسالان و زیر 23 سال هر دو خواهان او هستند، گفت: من سرباز فدراسیون هستم و هرجا به من بگویند بازی می کنم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد معنوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، ملی پوش تیم ملی والیبال درباره تمرینات تیم ملی اظهار کرد: تمرینات را به تازگی آغاز کردیم. بعد از لیگ جهانی همه بازیکنان استراحت کوتاهی داشتند و خوشبختانه تمام بازیکنان با سلامتی کامل در تمرین تیم ملی حاضر شدند. شرایط تیم بعد از لیگ جهانی خوب است و ما برای رقابت های انتخابی جهان که میزبانش هستیم آماده می شویم. البته رقابت های بین قاره ای را هم پیش رو داریم.

معنوی نژاد ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نتیجه خوبی  به دست بیاورم. مسابقه های انتخابی جهان در اردبیل و قهرمانی قاره‌ها در ژاپن فرصت خوبی است که بتوانیم با کسب نتایج خوب دوباره دل مردم را شاد کنیم.

 او همچنین درباره لیگ جهانی والیبال به جی پلاس گفت: لیگ جهانی 2017 برای ما تجربه بسیار خوبی بود و همه ما متوجه شدیم برای ماندن در میان تیم های قدرتمند جهان باید مستحکم‌تر ظاهر شویم.

ملی پوش تیم ایران درباره مصدومیت خود نیز خاطرنشان کرد: یک ماه بود که با زمان استراحتی که داشتم تحت نظر دکتر افروزی، پزشک تیم‌ ‌ملی کار کردم و خوشبختانه شرایط بسیار خوب پیش رفت. مصدومیتم هم برطرف شده خوشبختانه و الان مشکلی ندارم.

معنوی نژاد درباره صحبت هایی که درباره حضورش در تیم ملی زیر 23 سال می شود و به نوعی سر خواستن او دعواست! نیز تصریح کرد: من سرباز فدراسیون والیبال هستم و هر کجا که صلاح باشد و به من بگویند، بازی کرده و تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

لژیونر والیبال ایران در پایان درباره حضورش در تیم ورونا ایتالیا نیز به جی پلاس گفت: با وجود اینکه بازیکن جوانی هستم، اما این شانس خوب برای من به وجود آمد تا بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر دنیا بازی کنم و تجربه کسب کنم. امیدوارم حضور در این تیم برای من خوش یُمن باشد و به پیشرفت والیبالم کمک کند.

معنوی نژاد

دیدگاه تان را بنویسید