جی پلاس

علائم اولیه زوال عقل زودرس آپدیت شد!

تحقیقات اخیر نشان می دهد مشکلاتی در خوردن و آشامیدن بعضی افراد می تواند تا حدی از نشانه های جدید زوال عقل زودرس باشد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از  وب سایت British Express:  علائم اولیه شایع زوال عقل عبارتند از از دست دادن حافظه، دشواری در انجام کارهای روزمره، سردرگمی در مورد زمان و مکان و تغییرات خلقی، زیرا علائم زوال عقل بسته به قسمت آسیب دیده مغز و نوع زوال عقل متفاوت است.

دکتر ویلیام وانگ - مشاور پزشک عمومی در کلینیک پزشکی فیتزرویا، گفت که علائم زوال عقل می تواند در بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ظاهر شود، از نحوه صحبت کردن فرد تا آگاهی یک فرد همچنین افراد مبتلا به زوال عقل زودرس ممکن است در خوردن و آشامیدن مشکل داشته باشند.

یکی از علائمی که باید به آن توجه کرد، سردرگمی بین مکان و زمان است که نشان دهنده آلزایمر پیشرفته است. علاوه بر این، اگر شخصی شروع به صحبت با جملات طولانی و متلاطم کند، این ممکن است نشانگر زوال عقل نیز باشد.

 اگر فردی در انجام کارهای روزانه که قبلاً مشکلی نداشتند، مشکل دارد، این می تواند نشانه زوال عقل باشد.

این علائم همچنین شامل زمانی است که افراد فراموش می‌کنند چیزهای خاصی را کجا بگذارند، چگونه با ماشین‌های خاصی کار کنند یا چگونه یک کار ساده را انجام دهند.

علاوه بر این، افراد مبتلا به زوال عقل می توانند به راحتی دچار سردرگمی شوند، بنابراین ممکن است راه خانه را فراموش کنند یا در حین رانندگی یا راه رفتن گم شوند و با شروع نور خورشید، احساس اضطراب، سردرگمی و بی قراری تشدید شود.

دیدگاه تان را بنویسید