چهار ویژگی پنهان رقیب توییتر؟ / ویژگی های تردز را بشناسید

از زمان معرفی " تردز " این برنامه روز به روز محبوب تر می شود، زیرا با همکاری اینستاگرام کار می کند. از جمله ویژگی های تردز این است که به کاربران اجازه می دهد فالوورها، جزئیات پروفایل و غیره را همگام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از مجله تکنولوژی: رقیب متا در توییتر ویژگی هایی مانند امکان ارسال به روز رسانی متنی را ارائه می دهد، که کاربر می تواند عکس ها و ویدیوها را  با دیگران به اشتراک بگذارد؛ با این حال چهار  قابلیت از ویژگی های تردز دیگر وجود دارد که ممکن است ندانید.

تردز  یک ویژگی دنبال کردن سریع دارد که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت سایر کاربران را در پلتفرم دنبال کنند.

این ویژگی تردز به کاربران این امکان را می دهد که بدون باز کردن پروفایل خود و کلیک بر روی دکمه Follow، کاربران دیگر را دنبال کنند. برای دنبال کردن آنها می توانید به سادگی روی علامت + در کنار دسته کلیک کنید تا آنها را دنبال کنید.

برای ارسال یک موضوع جدید، کاربران باید روی نماد + در پایین کلیک کنند، اما برای ایجاد یک موضوع جدید در موضوع (چند موضوع)، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه افزودن به موضوع کلیک کنید تا یک موضوع دوم اضافه شود یا رشته‌های بیشتر پیام‌ها در رشته اصلی هستند، که مانند توییت‌های متعدد (رشتو)  زیر یک توییت است.

اما متا این کار را ساده‌تر کرده است؛ تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که سه بار اینتر را روی صفحه کلید خود بزنند تا یک زیر رشته جدید ایجاد کنند.

اگر نمی‌خواهید هر بار که یک موضوع جدید پست می‌کند به شما اطلاع داده شود، Threads این گزینه را دارد که افراد را بی‌صدا کند. روی منوی سه نقطه در یک پست از حساب موضوعی که می‌خواهید نادیده بگیرید کلیک کنید، از لیست کشویی گزینه بی‌صدا را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های تردز  این است که این برنامه دارای گزینه اختصاصی کلمات مخفی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با مراجعه به صفحه حریم خصوصی از نمایه خود و یافتن گزینه کلمات پنهان، پاسخ های توهین آمیز و همچنین پاسخ هایی با کلمات و عبارات خاص را مخفی کنند.

دیدگاه تان را بنویسید