ناگفته های پزشک میناوند و درگذشت مهرداد با یک سهل انگاری باور نکردنی/ دکتر هاشمیان: هرچه گفتم گوش نکرد!+ویدیو

پزشک معالج مهرداد میناوند در اظهاراتی جنجال می گوید مهرداد میناوند به توصیه های او عمل نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو فوتبالیست تازه درگذشته فوتبال ایران، توضیحات جدیدی در ارتباط با روند درمان مهرداد میناوند ارائه کرده که حاکی از سهل انگاری این فوتبالیست فقید و در نهایت درگذشت او در بیمارستان لاله بوده است.

او می گوید: وقتی مهرداد میناوند برای اولین بار با من تماس گرفت، گفت آزمایش PCR من مثبت شده است. به او گفتم دارو را زودتر شروع کن. گفت همسرم هم درگیر شده اما گفتم اگر می‌خواهد باردار شود نخورد که گفت چنین قصدی نداریم. بعد از 24 ساعت به من زنگ زد و گفت حالم بهتر شده است  نیازی به سی تی اسکن ندارم اما من به او گفتم به آزمایش سی تی اسکن برود. در آن زمان شرایطش عادی بود. علامت بیماری بسیار ضعیف بود.

این پزشک ادامه داد: این مسائل تمام شد و جریان گذشت.  چند روز بعد زنگ زد و دیدم صدا شبیه صدای او نیست. گفت حالم خیلی بد است. گفتم با این وضع باید بستری شوی. با این صدا باید به بیمارستان بروی و سریعا به بیمارستان مسیح دانشوری بیا چون با این صدا باید بستری شود. گفت آنجا نمی آیم چون بیماری بدتر می‌ شود.

هاشمیان خاطرنشان کرد: اینکه کسی فکر می کند اگر به بیمارستان مرکز درمان کرونا برود و حالش بدتر می شود یک علامت سوال است. گفت دوست دارم به فلان بیمارستان بروم و من گفتم با آن بیمارستان هماهنگ می‌ کنم. فردای آن روز آقای علی پروین زنگ زد که خواهش می کنم به بیمارستان لاله برو. وقتی به آنجا رفتم و شرایط او را دیدم تعجب کردم.

وی ادامه داد: حتی دکتر مصدق از پزشکان معالج او هم بعدا مبتلا شد. دیدم شرایط ناجور است. کارهایی را انجام دادیم که خدا را شکر زنده ماندند. شرایط آهسته آهسته جلو رفت و در نهایت ایشان فوت کردند.

حجم ویدیو: 10.35M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید