احتمال محدودیت در ثبت نام خودرو در دوره های بعدی

به گفته سرپرست وزارت صمت احتمال دارد در دوره‌های بعدی ثبت‌نام، به هر خانواده‌ای که پلاک فعال ندارد امکان ثبت نام داده شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  مدرس خیابانی با اشاره به محدودیت‌های جدیدی که برای ثبت‌نام کنندگان خودرو وضع شده، تصریح کرد با همه این شرایط حدود ۵ میلیون نفر در این مدت برای خرید خودرو ثبت نام کردند که ۸۷ درصد ثبت‌نام‌ها مربوط به خودروهای بوده که ۳۰ تا ۷۰ میلیون با بازار اختلاف قیمت داشتند و فقط یک درصد ثبت نام‌ها برای خودروهایی مثل وانت و خودروهای تجاری انجام شده که اختلاف قیمت ندارند.

وی با اشاره به زیان ۴۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های خودروساز، تصریح کرد به جز خودروهایی که به قیمت تمام شده آن‌ها از سوی شرکت‌ها فروخته می‌شود مانند خودروهای تجاری سایر خودروها زیر قیمت تمام شده عرضه می‌شوند.

همچنین به گفته مدرس خیابانی احتمال دارد در دوره‌های بعدی ثبت‌نام به هر خانواده‌ای که پلاک فعال ندارد امکان ثبت نام داده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولید شرکت خودروساز از روزی ۴۰۰۰ دستگاه گذشته گفت که برنامه سال جاری وزارت صمت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو است.

 

  • ناشناس ارسالی در

    خانواده بهتر است تا افراد. سرپرست و آن خانواده نباید خودرو داشته باشند تا بتوانند ثبت نام کنند.

  • ابراهیم ارسالی در

    اگه فرزندی با پدرش زندگی نکنه تکلیفش چیه؟ به جای این طرح نگاه کنند که شخص تو ۳ الی ۵ سال پلاک فعال نداشته باشه. چون خیلی قبل از ثبت نام پلاک خود را به نام کسی دیگه میکنند تا شرط پلاک فعال نداشته باشن. ولی اگه تو ۳ سال بتونن اینکارو کنند. کسی نمیتونه از این شرط فرار کنه

دیدگاه تان را بنویسید