اخطار باشگاه تراکتور به پرسپولیس/ هیچ مصالحه‌ای بابت پرونده استوکس در کار نیست

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ اعلام کرد: هیچ مصالحه‌ و یا گذشتی بابت پرونده استوکس با باشگاه‌های داخلی و خارجی نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ شنیده می‌شود آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم تراکتور با پرسپولیس مذاکراتی داشته و توافقات اولیه هم صورت گرفته است.

سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به بهاروند رئیس سازمان لیگ مراتب اعتراض این باشگاه به توافق استوکس با پرسپولیس را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: باشگاه تراکتور به دنبال اخبار اعلام شده در رسانه‌های اجتماعی مطلع شده ‌که آنتونی استوکس اقدام به مذاکره به منظور پیوستن به باشگاه پرسپولیس نموده و گویا توافقات اولیه در این خصوص صورت پذیرفته است.

لازم است به استحضار جنابعالی برساند که بازیکن آنتونی استوکس پیروی قرارداد مورخ 10/7/2018 برای 3 فصل متوالی بازیکن تیم تراکتور بوده و پرونده فسخ غیرموجه ایشان در کمیته حل و فصل اختلافات فیفا در حال رسیدگی می‌باشد و باشگاه تراکتور قویا اعلام کرده به هیچ عنوان فسخ غیرموجه ایشان را قبول ندارد، لذا از آنجایی که رای قطعی از مرجع مذکور صادر نگردیده است، احتمال محرومیت طولانی مدت از هر گونه فعالیت ورزشی، مطالبق ماده 17 مقررات تعیین وضعیت و انتقال بازیکن فیفا برای ایشان به دلیل فسخ غیرموجه قرارداد مذکور وجود دارد.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: موکدا بدین وسیله اعلام می‌دارد باشگاه تراکتور هیچگونه گذشت یا مصالحه با هیچ باشگاه داخلی و خارجی که درصدد مذاکره و یا انعقاد قرارداد با بازیکن یاد شده داشته باشد، نخواهد داشت.

در بخش پایانی این نامه باشگاه تراکتور از سازمان لیگ خواسته است که رونوشتی از این نامه را هم به باشگاه پرسپولیس ارسال شود.

استوکس یک فصل در تیم تراکتور حضور داشته و 15 گل به ثمر رساند و با وجود داشتن 2 فصل قرارداد دیگر با تراکتور، از حضور در این تیم امتناع نموده و به باشگاهی از لیگ ترکیه پیوسته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید