مهاجری: پرسپولیس راه بردن را بلد بود/ امروز هوا آلوده تر از روزی بود که بازی لغو شد

سرمربی نساجی می گوید روزی که بازی لغو شد (9 آذر) شاخص کیفیت آلودگی هوا پایین تر از امروز (6 دی) بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رضا مهاجری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. در دیداری که حقمان حداقل باخت نبود، شکست خوردیم. پرسپولیس راه بردن را بلد بود. گلایه نمی کنم اما ما شهرستانی ها مظلوم واقع می شویم. روزی که بازی ما با پرسپلویس را لغو کردند، تیم ما در شرایط ایده آل بود. چهار بازیکن ما فسخ نکرده بودند. ملی پوش ها در تیم مان بودند. روزی که بازی لغو شد (9 آذر) شاخص کیفیت هوا پایین تر از امروز (6 دی) بود. در اوج سختی بازی ما برگزار شد.
وی ادامه داد: ما تمام همکاری را با تیم امید انجام دادیم اما با ما همکاری نشد. ما بازیکن خودمان را دادیم. ما تعویضی نداشتیم. پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و ما هم دقت کافی نداشتیم و همه این ها دست به دست هم داد تا در روزی که مستحق باخت نبودیم، شکست بخوریم.

سرمربی نساجی یادآور شد: تغییر سیستم دادیم تا پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. پرسپولیس سه دوره قهرمان ایران شده و بازیکنان ملی پوش دارد و در خانه تماشاگرانش را دارد. از تماشاگران خودمان تشکر می کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند. ان شاء الله تیمی درست کنیم که از شان و شخصیت مردم این شهر دفاع کنیم. در نیم فصل دوم بهتر می شویم و چند بازیکن را جذب می کنیم.

او در واکنش به اینکه چرا نتوانست تعویض تیمش را انجام دهد، گفت: پرسپولیس در نیمه دوم به صورت فشرده دفاع کرد. می خواستیم باباگلی را بیاوریم که از گوشه زمین فشار بیاورد اما کارت بازی و پیراهن بازیکن متفاوت بود. به علت ناهماهنگی در کارت و شماره پیراهن، نتوانستیم تعویض خودمان را انجام دهیم و مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید