برنامه فتح الله زاده؛ حضور مجیدی روی نیمکت!

علی فتح‌الله‌زاده تصمیم دارد در صورت مدیرعامل شدن در استقلال، فرهاد مجیدی را به کادرفنی این تیم اضافه کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از جدایی استراماچونی از استقلال، امیرحسین فتحی هم از سمتش استعفا داد تا وزارت ورزش به دنبال گزینه جدید برای مدیرعاملی آبی پوشان باشد. یکی از گزینه های وزارت ورزش علی فتح الله زاده است و او صبح دیروز به دیدار وزیر ورزش رفت و با او درباره برنامه هایش صحبت کرد.

فتح الله زاده، مدیری است که در ادوار مختلف هر ازگاهی مدیریت این باشگاه را به عهده می گرفت و پس از مدتی به دلیل ضعف عملکردی کنار گذاشته می شد و مشخص نیست پس از دفعات مختلف چطور مجددا از سوی متولی استقلال (وزارت ورزش) جزء گزینه های مدیرعاملی قرار می گیرد!

یکی از برنامه های فتح الله زاده که طی ماه های گذشته سعی کرد به عناوین مختلفی نامش در رسانه ها مطرح باشد، حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال است و او تصمیم دارد در کنار استراماچونی از مجیدی هم استفاده کند. مجیدی در دوران وینفرد شفر هم عضو کادرفنی استقلال بود و پس از اخراج شفر هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

البته فرهاد مجیدی در ابتدای فصل حاضر نشد با استراماچونی کار کند و توقع اش این بود که سرمربی باشد. این در حالی است که تجربه کار کردن مجیدی با شفر هم چندان خوشایند نبود.ضمن اینکه پس از استقلال،مجیدی راهی تیم امید شد که در آنجا هم عملکرد چندان موفقی نداشت تا امروز یک بار دیگر در آستانه ورود به استقلال به عنوان دستیار قرار بگیرد.

فتح الله زاده در حال حاضر تنها گزینه ای است که پیش از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، نامش را در رسانه ها منتشر و مدام با بیان ایده هایش در گفت وگو با رسانه های همسوی خود، سعی در تهییج هواداران و احتمالا فشار به وزارتخانه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید