حاشیه بازی استقلال و پارس جنوبی/ تکرار خوشحالی غلامپور با استراماچونی در پایان مسابقه

هواداران پارس جنوبی جم به دلیل بی‌اعتنایی بازیکنانشان در پایان مسابقه ناراحت بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بهزاد غلامپور در پایان دیدار مقابل پارس جنوبی جم و پیروزی استقلال مانند شادی‌های بعد از گلش با استراماچونی به شادی پرداخت.

* هواداران استقلال با وجود پیروزی تیم‌شان همچنان در پایان مسابقه همچنان علیه فتحی مدیرعامل تیم‌شان شعار سر دادند.

* بازیکنان پارس جنوبی که به شدت نسبت به عملکرد داور ناراضی بودند پس از پایان بازی به سمت او رفتند و اعتراض‌شان را ادامه دادند. فراز کمالوند سرمربی پارس نیز با ورود به زمین مسابقه بازیکنانش را همراهی کرد و حدود یک دقیقه با مهدوی صحبت کرد.

* تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از پایان بازی به سمت تماشاگران حاضر در ورزشگاه رفتند و از حمایت آنها تشکر کردند.

* هواداران پارس جنوبی جم که به شدت از شکست تیم‌شان مقابل استقلال ناراحت بودند منتظر حضور بازیکنان‌شان بودند اما بازیکنان پارس بدون اعتنا به تماشاگران‌شان زمین بازی را ترک کردند که ناراحتی و عصبانیت آنها را مضاعف کرد.

*‌در دقیقه 22مسابقه استقلالی‌ها یاد و خاطره منصور پورحیدری را گرامی داشته و یک دقیقه بعد در دقیقه 23 آبی‌پوشان داریوش شجاعیان هافبک مصدوم این تیم را به شکلی جالب مورد حمایت قرار دادند.

* هنگامی که علی کریمی و مهدی قائدی موفق به گلزنی برای آبی‌پوشان شدند هواداران تیم استقلال به سبک تیم هواداران حاضر در بوندسلیگا این بازیکنان را مورد تشویق قرار داده و شیوه‌ جدیدی از تشویق در استادیوم آزادی را به نمایش گذاشتند.

* هنگامی که قائدی گل دوم استقلال را به ثمر رساند وی پیراهنی را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد که عکس داریوش شجاعیان روی آن حک شده بود. روی این پیراهن نوشته شده بود داریوش جان زودتر برگرد.

* تماشاگران تیم استقلال با هر گلی که تیم‌شان به ثمر می رسانند علیه امیرحسین فتحی شعار داده و خواستار جدایی وی از آبی‌پوشان می‌شوند. آنها روی گل اول و دوم تیم‌شان خوشحالی کرده و سپس با شعار فتحی حیا کن استقلال را رها کن از مدیرعامل باشگاه‌شان انتقاد کردند. 

* تمامی نیمکت‌نشینان تیم فوتبال پارس جنوبی در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند. از آن سو فرشید باقری نیز برای استقلال گرم کرد تا در صورت صلاحدید استراماچونی وارد زمین شود.

* محمد نوری در بین دو نیمه با کاوه سوده پزشک تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

* داریوش شجاعیان هافبک استقلال که دچار مصدومیت شده به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* سیاوش یزدانی مدافع مصدوم تیم استقلال در جایگاه ویژه در کنار روزبه چشمی و شجاعیان حضور دارد. نکته جالب حضور مصدومان استقلال روی سکوها کنار یکدیگر است.

* علی دشتی هافبک تیم فوتبال استقلال همچنان از فهرست آبی‌پوشان دور است و به همین دلیل در لیست 18 نفره امروز آبی‌پوشان حضور ندارد.

* مهدیان که دو روز پیش از سوی امیرحسین فتحی به عنوان مشاور ورزشی وی انتخاب شده امروز در استادیوم آزادی حضور دارد. این در حالی است که به انتخاب این شخص انتقادات بسیاری وارد شده و طی یکی دو روز اخیر جنجال‌های مختلفی در مورد وی صورت گرفته است. 

* تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی که در لیست 18 نفره این تیم حضور ندارند در جایگاه ویژه تماشاگر دیدار دو تیم هستند.

*حدود چهار هزار هوادار استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشغول تشویق تیم و بازیکنان محبوبشان هستند.

*حدود ۲۰ نفر از هواداران تیم پارس جنوبی جم با لباس ها و پرچم‌های زرد، در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

*دروازه‌بان پارس جنوبی جم اولین نفری بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و پس از او سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد که مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

*سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

*بازیکنان تیم پارس جنوبی جم زودتر از بازیکنان استقلال و با شورت های قرمز وارد زمین شدند که به همین خاطر  هواداران استقلال با سوت زدن به این رنگ قرمز شورت های ورزشی معترض شدند.

*پیش از ورود بازیکنان استقلال به زمین تعدادی از تماشاگران این تیم علیه مدیر عامل باشگاه شعار دادند.

*عده‌ای از هواداران استقلال نیز به تشویق علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.

*در فاصله حدود یک ساعت تا آغاز بازی هواداران استقلال رفته‌رفته مشغول ورود به ورزشگاه آزادی هستند و پارکینگ های غربی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن است.

*در حالی که در هفته هشتم لیگ برتر هستیم اما باز هم عده‌ای از تماشاگران بدون خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه می‌کنند که مانند هفته‌های گذشته نیروی انتظامی از ورود آنها ممانعت به عمل می آورد.

*عوامل نیروی انتظامی به وسیله بلندگو از تماشاگرانی که وارد ورزشگاه می‌شوند درخواست می کند که ورزشگاه را ترک کنند چرا که اجازه ورود آنها به ورزشگاه داده نخواهد شد.

*تماشاگرانی که بدون بلیت ورزشگاه مراجعه کرده‌اند و معتقدند اشکالات سایت بلیت فروشی باعث شده آنها نتوانند بلیت مسابقه امروز استقلال و پارس جنوبی را تهیه کنند مجبور شدند که بدون تهیه بلیت اینترنتی به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند. ضمن اینکه برخی از آن ها نیز از نبود بازار سیاه برای تهیه بلیت بازی ابراز تاسف می کنند!

*قدرت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی،در کنار گیتهای ورودی ورزشگاه آزادی حاضر شد و شخصاً نحوه ورود تماشاگران و همچنین کار گیت ها را زیر نظر گرفت. سیف در این بازدید با برخی از تماشاگران گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ورود آنها ورزشگاه قرار گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید