گفت و گوی جی پلاس با هافبک پرسپولیس؛

وحید امیری: اعتماد ترکیه‌ای‌ها به من از بین رفت/ کالدرون بهترین گزینه برای بازی هجومی است

هافبک پرسپولیس می‌گوید به علت مصدومیت‌های متعدد در ترکیه و نیمکت نشینی مداوم، اعتمادها نسبت به او از بین رفته بود و تصمیم به بازگشت به ایران گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

وحید امیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره شروع پرسپولیس در لیگ برتر نوزدهم و کسب سه امتیاز برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر داشتیم. واقعیت این است که کسب سه امتیاز در هفته‌های نخست اهمیت بیشتری به نسبت ارائه بازی زیبا دارد. همه تیم‌های دنیا در این مرحله از مسابقات کیفیت بسیار بالایی ندارند.

او درباره عملکرد کالدرون در پرسپولیس و اعتمادی که او به این بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که کالدرون به من اعتماد کرده و بازی من را می پسندد. او مربی بادانش و باتجربه‌ای است که برای ادامه موفقیت پرسپولیس انتخاب شده است. کالدرون چیزی از سایر مربیان خارجی کم ندارد.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه سبک هجومی کالدرون می‌تواند هواداران پرسپولیس را راضی کند، تاکید کرد: بعد از چندین سال موفقیت در لیگ برتر، هواداران ما فوتبال زیبا را از ما می خواهند. کالدرون برای این موضوع گزینه مناسبی است. او سبک‌های مختلفی را برای ارائه بازی هجومی در نظر گرفته که به مرور در طول فصل اجرا خواهیم کرد و به مهم ترین هدفمان یعنی تکرار قهرمانی دست می‌یابیم.

امیری درباره بازگشت به پرسپولیس و کسب تجربه از حضور در سوپرلیگ ترکیه گفت: به اعتقاد خودم در ترابوزان اسپور بدشانس بودم. مصدومیت‌های بدی به سراغم آمد و هر گاه خواستم با قدرت برگردم مجددا مصدوم شدم. شاید قسمت نبود که در ترکیه ادامه دهم. بعد از گذشت یک فصل شرایط برای من سخت‌تر شده بود و اعتماد لازم وجود نداشت و تصمیم گرفتم به ایران بازگردم .

او با بیان اینکه در ایران دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند، تاکید کرد: من سابقه بازی برای پرسپولیس را داشتم. بنابراین دوست داشتم در جایی بازی کنم که آن را دوست دارم و هواداران و کادرفنی فنی هم من را می‌خواهد. به همین علت بود که سایر پیشنهادهایم را نادیده گرفتم و به پرسپولیس ملحق شدم.

هافبک پرسپولیس درباره تعدد هافبک در این تیم می‌گوید: این موضوع موجب افزایش رقابت و زیبایی کار می‌شود. من برای حفظ جایگاه بیشتر تلاش خواهم کرد و سایر بازیکنان هم تلاش خود را می کنند جایگاهی را به دست بیاورند. در نتیجه پرسپولیس بازیکنان باانگیزه و توانمندی را خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید