کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط سه کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان از کشف سه کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی و همکاری شهروندان، تیم‌های عملیاتی پلیس در ادامه مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ، از یک دستگاه خودروی سواری این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر که سعی داشتند این محموله مواد مخدر را از شهر‌های عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان نمایند، قبل از هرگونه اقدام و توزیع توسط نیرو‌های انتظامی بوکان متوقف گردید.

محبعلی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده که به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی تحویل گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید