در گفت و گو با جی پلاس؛

شاهرودی: در بازی با عراق نیازی نداشتیم به آب و آتش بزنیم/ باید حس ترس از ایران تا پایان جام باقی بماند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: ایران نباید از هیچ تیمی هراس داشته باشد. اتفاقا این سایر کشورها هستند که از ما می ترسند و باید این حس برای تیم ها تا پایان جام باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

تساوی ایران مقابل عراق بعضی ها را برای ادامه راه ایران در جام ملت های آسیا نگران کرده است. با این حال خیلی از پیشکسوتان هستند که نگاه دقیق تر و کارشناسی شده ای را درباره عملکرد تیم ملی در این رقابت ها ارائه می کنند. مثل رضا شاهرودی چپ پیشین ایران که می گوید اصلا نباید از این مسائل ترسید. او که به عنوان مربی تیم امید، همراه با کاروان این تیم در اردوی قطر به سر می برد می گوید که جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در ادامه گفت و گوی خبرنگار ورزشی جی پلاس با رضا شاهرودی را می خوانید:

تساوی مقابل عراق اما از دید خیلی ها نگران کننده است.

بازی مقابل عراق برای ایران دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول، ایران به نظر من بهتر بازی کرد. در نیمه دوم، آنها دو فرصت گلزنی ایجاد کردند اما در مجموع، ایران خیلی بهتر از حریفش ظاهر شد. من فکر می کنم حتی پیروزی هم حق ایران بود و شاید مسائل داوری هم در این تساوی نقش داشت چون دو پنالتی ما نادیده گرفته شد.

پس می شد آنها را شکست داد.

شک نداشته باشید که می شد. البته ما نیازی نداشتیم که برای صعود، به آب و آتش بزنیم و به فکر پیروزی مقابل عراق باشیم. برای تیم ملی، برنامه های مهم تری در آینده وجود دارد از جمله اینکه به بازیکنان مان استراحت بدهیم و در مراحل بعدی بتوانیم آنها را کاملا آماده و قبراق در اختیار داشته باشیم. باید بازی را کنترل می کردیم که این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دادیم. 

خیلی ها منتظر انتقام بودند.

البته من هم حسرت می خورم که چرا عراق را نبردیم اما انشالله در باقی بازی ها موفق باشیم.

شما سال ها در سمت چپ تیم ملی ایران بازی کردید.نظرتان درباره این پست و عملکرد میلاد محمدی در بازی با عراق چیست؟

میلاد پسر خوب و زحمتکشی است. در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و اینجا هم می خواست خودش را نشان بدهد تا فیکس شود اما او نیاز به تجربیات بیشتری برای این کار دارد. میلاد بد نبود اما می توانست بهتر از اینها ظاهر شود.

می گویند تیم ملی در قسمت آسان جدول قرار گرفته که می تواند تا فینال هم صعود کند.

باید نگاه حرفه ای داشته باشیم و بازی به بازی پیش برویم. ایران نباید از هیچ تیمی هراس داشته باشد. اتفاقا این سایر کشورها هستند که از ما می ترسند و باید این حس برای تیم ها تا پایان جام باقی بماند.

دیدگاه تان را بنویسید