رویش امیدهای قهرمانی در تبریز با بازگشت استوکس و اروین

امید قهرمانی دوباره در تبریز زنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تعطیلات نیم‌فصل و آغاز به‌کار تیم‌ها در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان هیجان را در فوتبال ایران به نقطه اوج رسانده است.

برخلاف وجود شایعات فراوان پیرامون پیوستن برخی بازیکنان به تیم‌های بزرگ و بازگشت ستاره‌های طرد شده‌ای چون مهدی طارمی به لیگ برتر، هنوز هیچ قرارداد رسمی امضا نشده و تمامی اخبار همچنان در حد شایعه به‌سر می‌برنند.

اما ساعاتی پیش انجام مصاحبه‌ای غیرمنتظر و پسوند آن انتشار عکسی در فضای مجازی علاقه‌مندان به فوتبال باشگاه ایران را در شوک فرو برد.

در حالی که همه فکر می‌کردند باشگاه تراکتورسازی در نیم‌فصل به‌دنبال پیداکردن جانشین برای استوکس و لی اروین می‌باشد، مسئولان بلند پایه این باشگاه طی روزهای اخیر در سکوت محض خبری برای بازگرداندند بازیکنان تاثیرگذار خود مذاکرات مثبتی را انجام داده‌اند و ماحصل این مذاکرات سری خبر خوشی بود که اسدی امروز به هواداران تراکتورسازی داد.

انتشار عکس آنتونی استوکس با تقوی در انگلیس و خوشحالی این مهاجم از دیدار دوباره با سرمربی تیمش نشان می‌دهد که همه زمینه‌ها برای بازگشت استوکس به جمع تی‌تی‌ها فرا هم است و طبق گفته اسدی این مهاجم با شروع تمرینات تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم در تبریز حضور پیدا خواهد کرد.

پست اینستاگرامی استوکس

طبق صحبت‌های اسدی حضور لی‌ اروین هم در تراکتورسازی تقریبا قطعی به نظر‌می‌رسد و مهاجم افسرده تی‌تی‌ها هم مشکلی برای حضور دوباره در تبریز نخواهد داشت.

حال با بازگشت پسران بد به تبریز معادلات لیگ کمی پیچیده‌تر می‌شود، چرا که تیم تقوی با وجود این رو بازیکن با کیفیت به هیچ تیمی به‌باز نیست حال فکر کنید که مالک باشگاه بخواهد برای نیم‌فصل یکی دو خرید از جنس بازیکنانی مانند قوچان نژاد نیز به تیم اضافه کند دیگر تیمی جلودار تراکتورسازی نخواهد بود.

محمد تقوی

به نطر می‌رسد تقوی پس از راضی کردن استوکس برای بازگشت ماموریت ویژه‌ای برای پیداکردن مدافع میانی مطمئن داشته باشد،چرا که پس از اخراج علی عبدالله زاده تی‌تی‌ها یک  ضعف بزرگ را در این ناحیه احساس می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید