گزارش جی پلاس؛

زمان بازگشت سردار آزمون: اردوی بعدی تیم ملی!

سردار آزمون از اردوی بعدی در تمرینات تیم ملی شرکت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از جام جهانی و اتفاق‌هایی که برای سردار آزمون رخ داد، مهاجم 23 ساله روبین‌کازان در تصمیمی عجیب، از تیم ملی خداحافظی کرد. خداحافظی در شرایطی که انتقاد از او به بالاترین حد ممکن رسیده بود. تصمیم آزمون، تنها چند ساعت بعد از انتشار نامه خداحافظی رضا قوچان‌نژاد، همه را شوکه کرد. به این دلیل که تیم ملی در عرض یک روز، دو مهاجم مهم خود را از دست داد.

در ابتدا، خیلی‌ها بر این باور بودند که تصمیم آزمون احساسی است و او خیلی زود آن را تغییر می‌دهد. اتفاقی که تا امروز رخ نداده و سردار پای حرفش ایستاده. کارلوس کی‌روش که اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی آزمون دارد، از او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد. اردویی که همین یک هفته قبل و برای بازی مقابل ازبکستان تشکیل شد. همه منتظر واکنش سردار به این دعوت بودند اما آزمون نه تنها حرفی نزد بلکه به اردو هم نرفت!

سردار در روزهایی که در تیم ملی تمرین می‌کرد، در تهران حضور داشت اما به پردیس سینمایی کوروش رفت و فیلم سریک را همراه علاقه‌مندان تماشا کرد. اتفاقی که باز هم انتقادها را به سمت سردار سرازیر کرد و البته کی‌روش را نیز تحت فشار قرار داد. بعد از این اتفاق، نوبت به انتشار ویدئویی از سردار رسید. ویدئویی که او را کنار چند خانم به تصویر می‌کشد.

درباره آینده آزمون کمتر کسی است که اطلاع دقیقی داشته باشد اما اخبار رسیده حاکی از این است که موضوع حضور او در تیم ملی حل خواهد شد و کی‌روش همچنان شرایط او را با بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی و هادی عقیلی متفاوت می داند. به همین خاطر هم هست که کی‌روش در مصاحبه‌های خود بارها از آزمون حمایت کرده و مدعی شده با حل مشکلات، سردار به تیم ملی برمی‌گردد؛ اما مشخص نیست دقیقا چرا کی روش نام او را برای اردوی اخیر در لیست ملی پوشان قرار داد؟!

کی‌روش بعد از پایان بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان که به پیروزی یک بر صفر تیم ملی در خانه حریف ختم شد، باز هم به تمجید از آزمون پرداخت و او را یکی از سه بازیکن برتر فوتبال آسیا در کنار عادل احمدوف و سون هیونگ مین معرفی کرد. این یعنی سرمربی تیم ملی همچنان اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی سردار دارد و به همین دلیل باید منتظر دعوت دوباره از او و البته حضور آزمون در ترکیب تیم ملی باشیم.

زمان بازگشت سردار به تیم ملی هم مشخص است. ظاهرا آزمون برای اردوی بعدی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت می شود و این بار برخلاف اردوی قبل همراه سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد تا آماده حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا شود. اتفاقی که می‌تواند هم تیمی ملی را قوی‌تر کند و هم حواشی را کمتر.

دیدگاه تان را بنویسید