رحیمی: برنامه‌ای برای برخورد با دراویش نداریم

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای برخورد با دراویش در تهران نداشته و نداریم، گفت: اخبار و اطلاعات مبنی بر دستگیری یا برخورد با دراویش کاملا دروغ است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید رئیس پلیس مسکو از پلیس فاتب در جمع خبرنگاران گفت: اخبار و اطلاعات مبنی بر دستگیری یا برخورد با دراویش کاملا دروغ است و رسانه های معاند به این مسائل دامن می زنند.

وی گفت: نه پلیس و نه دادستانی هیچ برنامه ای برای برخورد با دراویش در تهران نداشته و نخواهند داشت.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر برخورد با دراویش گفت: این برخورد نیز ناشی از دروغ پراکنی رسانه های معاند بود و یکسری اقدامات هم از سوی برخی افراد که از رافت و رحمت پلیس سوءاستفاده کردند ، صورت گرفته بود.

وی گفت: تاکید می کنیم همه باید قوانین و مقررات را در چارچوب نظام رعایت کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مسابقات جام جهانی و برنامه پلیس برای حضور در مسکو گفت: گروه های کارشناسی از پلیس های ایران به مسکو رفتند و مذاکراتی نیز داشته ایم در حال حاضر در حال رایزنی هستیم.

ژنرال سرگئی پلاخیخ رئیس پلیس مسکو نیز در پاسخ به سوالی درباره مسابقات جام جهانی گفت: ما همه آماده سازی ها را انجام داده ایم و تمهیدات بسیاری اندیشیده شده است.

وی گفت: این تمهیدات به ویژه برای برگزاری مسابقات، اسکان توریست ها و موارد لجستیک بوده و قطعا مسابقات با امنیت کامل و به خوبی برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید