به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، رضا دوستعلی اظهار داشت: جشن بزرگ عید غدیر چهارشنبه (هفتم شهریورماه) با میزبانی از سه هزار نفر ساعت 20:30 بعد از نماز مغرب در سالن سوم خرداد برگزار می‌شود.
وی گفت: در این برنامه محمد رضایی مجری، حسن توسلی به عنوان خواننده حضور دارند و سخنرانی حجت‌الاسلام هادی اتابکی، مداحی حسین محسنی، اجرای تواشیح گروه غدیر، مسابقه، قرعه کشی، اهدای جوایز و... از دیگر بخش‌های جشن بزرگ عید غدیر است.
دوستعلی اظهار داشت: با هدف معرفی واقعه غدیر، تبیین و انتشار پیام این واقعه و آماده سازی شرایط بهتر برای درک ولایت، روزهای هشتم و نهم شهریورماه از ساعت 17، 2 کاروان از محله‌های مختلف به سمت فرهنگسرای خاوران حرکت می‌کنند.
مدیر فرهنگی‌ هنری منطقه 15 گفت: این 2 کاروان با هدف بازسازی واقعه غدیر با ساز و برگ تاریخی و شتر و اسب در سطح محله‌های منطقه حرکت می‌کنند و پس از رسیدن به فرهنگسرای خاوران به سمت فضایی که مشابه برکه غدیر ساخته شده‌، می‌روند و در نهایت خطبه غدیر خوانده می‌شود.
وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را با همکاری بسیج پایگاه مالک اشتر به کار خواهیم برد تا تمامی صحنه هایی که در این روز تاریخی به وقوع پیوسته را برای عموم به نمایش بگذاریم.
دوستعلی، نمایش غدیر ویژه کودکان و نوجوانان و برپایی نمایشگاه های هنری را از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 15 به مناسبت دهه ولایت عنوان کرد.
فرهنگسرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد واقع شده است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.