به گزارش ایرنا، ابوالفضل ملاجعفری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران اظهار داشت: با نگاه و خرد جمعی بزرگان ورزشی می توانیم به توسعه ورزش کمک کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از راه های توسعه ورزش اجرای سیاست ها و برنامه ریزی های راهبردی است خاطر نشان کرد: در جلسات مختلف که با اعضای هیات ها برگزار می شود می توان پیشنهادها، راهکارها و چالش ها را مورد بررسی قرار داد.
معاون توسعه امور ورزش استان تهران تصریح کرد: یکی از نهادهای تاثیرگذار در امر ورزش آموزش و پرورش است که در این خصوص باید هیات ورزشی برای توسعه و استعداد یابی همکاری بیشتری را با این نهاد داشته باشند.
علی جنگروی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران نیز در این نشست اظهار داشت: در جلساتی که با دانشگاه های تهران و علامه طباطبایی، آموزش و پرورش و اصناف داشته ایم قول هایی برای توسعه رشته بیلیارد داشته ایم.
وی ادامه داد: برای توسعه این رشته ورزشی و هر گونه همکاری در شهرستان ها، می توانیم با همکاری فرمانداری ها برخی از مشکلات را برطرف کنیم.
همچنین رئیس هایت بولینگ و بیلیارد استان تهران گفت: یکی از برنامه های اساسی ما ایجاد نظام اولویت بندی در ورزش است چرا که با این رویکرد می توانیم بسیاری از امور را با همکاری اعضای و کمیته های استانی و شهرستانی انجام دهیم.
پیام نظر با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمد زایی در هیات ها تبلیغات است خاطر نشان کرد: هیات ها می توانند با تعاملات در این بخش به رونق ورزش کمک کنند.
همچنین در این نشست هیات های مناطق و شهرستان ها دغدغه های ورزشی خود را بیان کردند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.