مسلم حاجی مزدرانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح جهادی رفع تاریکی معابر شهرستان ورامین مزین به نام شهید مدافع حرم مهدی حیدری با بهره گیری از 16 تیم عملیاتی برق استان تهران و دستگاه های بالابر اجر و طی آن یک هزار چراغ خاموش معابر تعویض شد.
وی افزود: با بررسی نیازهای مناطق مختلف شهرستان ورامین، طرح جهادی رفع خاموشی و اصلاح شبکه با اولویت قرار دادن مناطق محروم و حاشیه ای شهرستان که با مشکل خاموشی معابر همراه بود اجرا شد.
مزدرانی با اشاره به این که روشنایی معابر ارتباط مستقیم با امنیت و سلامت روانی جامعه دارد افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال و بهره گیری از توان و ظرفیت برق منطقه شهرستان ورامین و استان تهران در تأمین دستگاه های بالابر و نیروهای امدادی و عملیاتی طی 24 ساعت انجام شد.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: با هماهنگی و تعامل مناسب شورای اسلامی و شهرداری ، تمامی معابر منتهی به مساجد ، حسینیه ها و تکایا و مسیر تردد عزاداران حسینی از روشنایی استاندارد برخوردار می شود.
رئیس برق منطقه ای ورامین با اشاره به تلاش این شرکت در ارائه بهترین خدمات به مشترکین گفت : برق منطقه ای ورامین بیش از 228 میلیارد ریال از مشترکین مطالبه دارد که از این میزان ، 66 میلیارد ریال مربوط به مشترکین خانگی ، 44 میلیارد ریال مشترکین عمومی ، 49 میلیارد ریال مشترکین کشاورزی ، 21 میلیارد ریال مشترکین صنعتی و 48 میلیارد ریال مربوط به سایر مصارف است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.