فراخوان چهارمین جشنواره ملی نذر شعر دهم خردادماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) منتشرشد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، آخرین مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی نذر شعر 31 تیرماه تعیین شده بود که با توجه به تقاضای علاقه مندان، 20 روز دیگر تمدید شد.
هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقه مندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی است.
در جشنواره نذر شعر شاعرانی که درباره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) شعر سروده‌اند، می توانند پنج قطعه از اشعار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود.
آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد.
علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را روی یک طرف برگه A4 با قلم نازنین اندازه 14تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و پست الکترونیک و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیرخانه جشنواره farhangsarayekhatam@yahoo.com ارسال کنند.
حمیدرضا شکارسری، سعید بیابانکی و مرتضی امیری اسفندقه آثار جشنواره را داوری خواهند کرد، داوری آثار در یک مرحله انجام خواهد شد.
تاکنون بیش از 400 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی نذر شعر ارسال شده است.
آیین اختتامیه این جشنواره هفتم شهریورماه همزمان با عید سعید غدیر برگزار خواهد شد و لوح تقدیر و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66207068 تماس حاصل کنند.
دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی نذر شعر در فرهنگسرای خاتم (ص) در یافت آباد، شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خیابان شهید آقایی (حیدری جنوبی)، خیابان شهید پژاند، بوستان لواسانی واقع شده است.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.