به گزارش ایرنا احمد جوشن لو روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال نوجوانان آموزش و پرورش پردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: والدین باید در مقوله ورزش فرزندان جدی باشند و با رعایت پوشیدن لباس ورزشی آنان را همراهی کنند.
حسن فلاح معاون آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز در این مراسم گفت: از ظرفیت های موجود نهادهای آموزشی برای ترویج فرهنگ ورزش استفاده می کنیم.
محمدسیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این مراسم گفت: به منظور افزایش سرانه ورزش و رفاه مردم شهر بومهن ساخت استخر را با مشارکت سازمان آب در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی اضافه کرد: شهرداری بومهن زمینی را برای ساخت استخر جانمایی کرده که امید است جمعیت 80 هزارنفری این شهر تا پایان سال آینده از آن بهره مند شوند.
رضا جعفری رئیس سازمان آب شهر بومهن نیز بر مسئولیت پذیری در حوزه های مصرف آب و نیز توسعه فرهنگ ورزش تاکید کرد و گفت: در سال 1350 برای هر نفر هفت هزار مترمکعب آب داشتیم اما امروز فقط یکهزار و 400 مترمکعب داریم.
حمید رضا سلیمی مسئول ورزش آموزش و پرورش پردیس نیز کسب چهار مدال طلا، هشت مدال نقره و 12 مدال برنز را ازجمله دستاوردهای تیم های دوومیدانی و فوتبال دانش آموزی این شهرستان در دو ماه گذشته نام برد.
شهرستان پردیس در 20 کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.