جید صفری، در جلسه کارگروه اشتغال دو شهرستان دماوند و فیروزکوه که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: ما در این شهرستان شاهد حضور مسئولان کشوری هستیم که این یکی از سیاست‌های شهرستان است.
وی افزود: امروز شاهد بازدید وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از پروژه‌های فنی‌وحرفه‌ای و سالن ورزشی کارگران بودیم که نیاز است با تدابیر وزارتخانه این دو پروژه هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
صفری تصریح کرد: در خصوص تکمیل سالن ورزشی کارگران، نیازمند تامین اعتبار برای تاسیسات آن هستیم و در کنار این سالن قطعه زمینی به مساحت هفت‌هزار مترمربع وجود دارد که می‌توانیم با هدف احداث استخر سرپوشیده واگذار کنیم.
این مقام مسئول بیان کرد: ما در شهرستان دماوند با وجود نزدیکی به شهر تهران به ویژه از لحاظ امکانات ورزشی محدودیت داریم، اما امکانات محلی مانند زمین وجود دارد و ما این آمادگی را داریم که در صورت تامین اعتبار اقدام به احداث استخر کنیم.
فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: شهرستان دماوند در بحث اشتغال در سامانه کارا در سال‌جاری تعداد 280 مورد ثبت‌نام داشته که مبلغ تسهیلات واریزی به آنها 11 میلیارد تومان بوده است.
وی تصریح کرد: در سامانه رصد 853 مورد، سامانه کارورزی تعداد 179 نفر، ثبت نام واحد پذیرنده 29 نفر و عقد قرارداد با کارورز نیز تعداد 38 مورد بوده است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.