مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از ایجاد این هسته اطلاع رسانی، تقویت و ایجاد انگیزه در بازیهای جاکارتا برای ورزشکاران تهرانی خواهد بود.
پیام نظر با بیان اینکه از ظرفیت روابط عمومی هیات ها و ادارات می توان اطلاع رسانی دقیق و به موقع در بازیهایی آسیایی داشت گفت: این هسته مرکزی می تواند در شناسایی و معرفی ورزشکاران تهران کمک به سزایی داشته و جایگاه ورزش این استان را تقویت کند.
وی ادامه داد: در جهت حمایت مادی و معنوی ستاد ورزشکاران استان تهران، روز گذشته پروانه سلحشوری و فاطمه ذوالقدر نماینده های استان تهران با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران 3 ملی پوش کاراته استان تهران را با هدایای مالی بدرقه کردند.
براین اساس در هجدهمین مسابقات آسیایی 67 ورزشکار، 33 نفر در پاراآسیایی و 40 سرپرست و مربی از تهران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.
همچنین برای ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران در این رویداد آسیایی تاکنون 300 میلیون تومان برای هزینه ایاب و ذهاب پرداخت شده که این مبلغ در بازه زمانی به مدت 4 ماه از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه (قبل از مسابقات آسیایی) پرداخت شده است.
هجدهمین مسابقات آسیایی جاکارتا از 27 مرداد ماه تا 12 شهریورماه در اندونزی برگزار که طبق آخرین جلسه ستاد هماهنگی 380 ورزشکار از سراسر کشور در قالب 29 فدراسیون به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.