محسن محمدیان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و به خصوص ائمه اطهار (ع) و نیز ایجاد فضای با نشاط در ایستگاه های متروی تهران برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های عکس و پوستر در گذرگاه های فرهنگی مترو در معرض تماشای مسافران مترو قرار می گیرد افزود: نمایشگاه پوستر دختر خورشید در ایستگاه تجریش و جشنواره رضوی در ایستگاه های بهارستان و شادمان برگزار می شود.
محمدیان همچنین از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید این عرصه هنری با عنوان امام مهربانی و با مضمون اشعار و آیات قرآنی در ایستگاه فردوسی، میدان انقلاب اسلامی و میدان جهاد خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس بانوی کرامت نیز شامل تصاویری از بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) نیز در ایستگاه های فرهنگسرا و امام خمینی (ره) از دیگر نمایشگاه های برپا شده در دهه کرامت است.
وی به اجرای برنامه هنری و فرهنگی سرود و همخوانی در ایستگاه های منتخب متروی تهران افزود: از شنبه 30 تیر ماه تا دوشنبه اول مرداد ماه 97 شهروندان و مسافران محترم شهر زیرزمینی می توانند از ساعت 15 تا 18 شاهد اجرای گروه های سرود دانش آموزی با مضمون قطعاتی در مدح و ثنای حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت باشند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: این برنامه هنری با مشارکت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در ایستگاه های تئاترشهر، امام خمینی (ره)، میدان آزادی، شهید بهشتی، تجریش و شوش برگزار می شود.
وی به فضاسازی محیطی ایستگاه های مترو در این ایام اشاره کرد و گفت: با استفاده از محتوا و طرح های متنوع فرهنگی و هنری نسبت به فضاسازی سکوها و قطارهای مترو اقدام شد و همچنین شهروندان و مسافران می توانند در زمان تردد از طریق نمایشگرهای داخل قطارها به تماشای محتوای فرهنگی دهه کرامت بنشینند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.