به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز یکشنبه در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران- اسپانیا در استادیوم آزادی گفت: تذکرم خطاب به نیروی انتظامی شهر تهران در خصوص ضرورت برخورد مناسب با خانواده ها در فضای عمومی و طی برگزاری مسابقات ورزشی است.
وی افزود: در شرایطی که ابر و باد و مه و خورشید در کار هستند تا در جامعه ناامیدی پمپاژ کنند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، زمینه نا آرامی و تشنج توده ای را در جامعه ایجاد می کند و از سوی دیگر نخبگان ناامید از تحول و تشویق به مهاجرت می کند بسیار مهم است که مقامات مسئول با ایجاد امید و نشاط در جامعه، تحول های شادی آفرین در جامعه را تشویق کنند.
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: جام جهانی فوتبال مهم ترین واقعه ورزشی است و بسیار پر مخاطب است و کشورهای شرکت کننده در این جام برای انسجام و یکپارچگی کشورشان از این رویداد استفاده می کنند تا خوشحالی و شادی و نهایتا هیجان ناشی از برد و باخت را زمینه ای برای گسترش نشاط و شادی در جامعه کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه در دیدار گذشته تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا، شاهد برخوردهای ناصحیح و خشن با خانواده ها در محوطه بیرونی استادیوم آزادی بودیم؛ به نحوی که برخوردهای فیزیکی انتظامی، فضای بسیار بدی قبل از بازی ایجاد کرده بود که خوشبختانه و نهایتا با دخالت ریاست جمهوری و ورود خانواده ها به استادیوم این موضوع خاتمه یافت.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از موضوعات مهم که تحولی در جامعه به شمار می رود و نقش خوبی در تحول اجتماعی و شادی بخش دارد همین موضوع است که امیدوارم با تجدید نظر و تغییر رویه گذشته از این پس شاهد حضور مثمر و شادی آفرین خانواده ها به خصوص در فضاهای ورزشی و استادیوم آزادی و شیرودی باشیم.
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.