به گزارش ایرنا ، محمد قمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برخی از افراد تصور می کنند که اگر در موضوع برجام و خروج آمریکا ، دولت را مورد هجمه قرار دهند بهترین کار ممکن را انجام داده اند در صورتی که این بزرگترین ظلم است.
وی افزود : آمریکا همواره شیطان بزرگ و دشمن نظام بوده و با خروج خود از توافق بین المللی برجام ، خوی پلید خود را بار دیگر به اثبات رساند.
قمی بیان کرد: آمریکا با در دست داشتن ابزاری همچون بنگاه ها و شرکت های اقتصادی تلاش دارد تا از راه تشدید تحریم و ایجاد مشکل در معاملات بانکی و فروش نفت ، مقاومت ملت ایران را در هم شکند در صورتی که مردم ایران هیچگاه از دشمنی استکبار هراسی به دل راه نداده و به مقاومت خود علیه زیاده خواهی های آنان ادامه می دهد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تنها راه مقابله با تهاجم اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام است.
وی با اشاره به لزوم توجه آحاد مردم و مسئولان به بهینه سازی مصرف انرژی گفت : تمامی مسئولان از جمله فرماندارو اعضای شوراهای اسلامی موظفند تا به منظور بهینه سازی مصرف انرژی ، از توان علمی نخبگان و دانشگاهیان استفاده کنند تا منابع به درستی مدیریت و مصرف شود.
فرماندار پاکدشت نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن روز ارتباطات و روابط عمومی گفت : جایگاه روابط عمومی تنها به عنوان برگزار کننده برنامه ها ، همایش ها و مناسبت ها نیست بلکه مسئولان روابط عمومی موظفند تا علاوه بر بیان خدمات دستگاه ها ، مشکلات و مطالبات مردمی را نیز به دستگاه های اجرایی منتقل کنند.
هادی تمهیدی افزود : روابط عمومی موظف است تا در تبیین حقوق شهروندی پیشگام بوده و در جهت تحقق تکریم ارباب رجوع برنامه های عملی ارائه کنند.
وی با اشاره به لزوم بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه آب و برق در روزهای گرم سال گفت: پاکدشت در منطقه ای خشک واقع شده و محدودیت منابع آبی لزوم بهینه سازی مصرف انرژی در حوزه های آب شرب و کشاورزی را ایجاب می کند.
وی گفت : سال گذشته در حوزه شهرستان پاکدشت 7 میلیون لیتر آب مصرف شده که این میزان بسیار بالابوده و باید با برنامه ریزی مناسب از میزان این مصرف کاست.
تمهیدی افزود : بر اساس برنامه ارائه شده از سوی استاندار تهران ، تمامی دستگاه های دولتی موظفند تا میزان مصرف آب و انرژی خود را 20 درصد کاهش دهند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.