به گزارش ایرنا، حجت الااسلام حسین توسلی با اشاره به کمبود فضای آموزشی اظهار کرد: به منظور جبران فضای آموزشی زیر پله ها و اتاق معلمان را به کلاس درس تبدیل کرده ایم .
وی ادامه داد :با واگذاری 100 هزار واحد مسکن مهر، حدود 600 هزار نفر به جمعیت این شهرستان اضافه می شود که این جمعیت با بعضی از استانها برابری می کند.
وی در ادامه افزود: طی سالهای اخیر 3 مدرسه توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بومهن ساخته شده است، وگرنه مشکلات بیشتری داشتیم .
امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: پردیس نیازمند توجه مسئولان است، دانش آموزان مدارس بومهن از نظر مالی ضعیف هستند و تغذیه مناسبی ندارند و اگر کسی در بومهن مدرسه غیرانتفاعی بسازد شکست می‌خورد، مردم نمی‌توانند هزینه‌های آن را پرداخت کنند.
توسلی با اشاره به صنعتی بودن این منطقه بیان کرد:8600 واحد تولیدی و صنفی در پردیس مستقر است و در حدود 70 هزار نفر کارگر در این مراکز مشغول به کار می باشند.
امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به خدمتگزاری مسئولین شهرستان پردیس گفت: درشهرستان پردیس هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد، مسئولین این شهر وحدت نظر و انسجام کاری خوبی دارند و به دنبال پیگیری و رفع مشکلات مردم هستند.
تهرام/9441/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.