به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری در سال 96، اظهار کرد: سال 97 با ماه رجب شروع خواهد شد و برکات این ماه تا آخر سال سرشار از خیر و برکت خواهد بود و رحمت این ماه مانند ابر بهاری بر مردم نزول خواهد شد.
وی ادامه داد: نتیجه و پایان کار همواره مرد تاکید دین مبین اسلام است و گره گشایی از کار مردم هم شاخص ترین کاری است که برای مسئولان نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.
وی بیان کرد: بر اساس روایات سه دسته ای که کار خیر و نیکی، گره گشایی و شادی در حق برادر دینی خود را انجام می دهند در روز قیامت در زیر سایه خداوند قرار می گیرند.
امام جمعه شهرری عنوان کرد که باید در انتهای سال اعمال و فعالیت خود را مورد حسابرسی قرار دهیم تا شرایط خود را بهتر درک کنیم و در پیشگاه خداوند شرمنده نباشیم.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این جلسه گفت: مسئولان با وجود کمبود منابع مالی در سال 96 توانستند کارهای مهمی را رقم زدنند؛ ولی با ابن حال باید در پایان سال ضعف ها و کاستی های خود را مورد کنکاش قرار دهیم تا در سال آتی عملکرد بهتری را داشته باشیم.
هدایت الله جمالی پور افزود: تمامی ما مسئولان ‌با رای غیر مستقیم‌ مردم انتخاب شده ایم و نباید در اجرای حق مردم کوتاهی کنیم چرا که در مقابل همه امور مردم مسئول هستیم و آنچه را که مورد مطالبه به حق مردم است را ‌باید انجام دهیم.
وی گفت: مردم ما بسیار نجیب و صبور هستند و این مردم مستحق خدمات رسانی بیشترند و باید سال 97 را بهترین‌ سال برای کمک به مردم تلقی کنیم.
وی یادآور شد که پرخاشگری با مردم ‌پرخاشگری با نظام است و رفتار ما با مردم باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند خادم آنها هستیم.
جمالی پورعنوان کرد: مسئولان؛ این کشور را با تلاش و مجاهدت مردم می سازند و این وظیفه مدیران و مسئولان است تا این احساس مسئولیت را در مردم ایجاد کنند.
وی افزود: مدیران در سال 97 باید عملیاتی فعالیت کنند و با مردم ارتباط بهتری را داشته باشند چرا که دشمنان سعی دارند از این‌ دریچه به ما آسیب وارد کنند.
وی با بیان اینکه جناح ‌بندی های سیاسی بزرگترین آسیب برای نظام است، گفت: مدیران از این آسیب ها دوری کنند و خود را درگیر مسائل حاشیه ای نکنند.
وی گفت: در سال آتی کارگروه ارزیابی در این شهرستان تشکیل می شود و یک‌ ارزیابی سه ماهه را مد نظر قرار می دهیم و مدیرانی که نتوانند از شاخص های توسعه لازم برخوردار باشند؛ برکنار می شوند.
آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری در سال 96 با حضور تمامی مدیران این شهرستان امروز یکشنبه برگزار شد و در پایان از هفت مدیر این شهرستان تقدیر شد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.