به گزارش ایرنا ، سردار نصرت الله سیف روز جمعه در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که در روستای حصاربالا از توابع بخش جوادآباد ورامین برگزار شد اظهار کرد: بزرگان و صاحبان قلم و تریبون باید تمام اقداماتی که این انقلاب برای مردم انجام داده است را یادآوری کرده و این واقعیت را بازگو کنند که پیش از انقلاب اسلامی هیچ کشوری در منطقه نبود که زیر چتر غرب یا شرق نباشد.
وی افزود : در ایران نیز هیچ مسئولی بدون اذن و تأئید مستشاران آمریکا منصوب و یا جابجا نمی شد ، این مستشاران آمریکایی بودند که به راحتی تصمیم تمام مسئولین ما را نقض می کردند و این در حالی بود که هیچ امکاناتی در نقاط مختلف کشور به خصوص روستاها وجود نداشت.
وی بیان کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ، روحانیت معظم و امام خمینی(ره) اعلام کردند که ایران قصد دارد که مستقل باشد ، به کسی وابسته نبوده و نیازهای خود را در داخل کشور تأمین کند و این همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است که با شعار نه شرقی نه غربی موجب استقرار جمهوری اسلامی شد.
سردار سیف با اشاره به این که دشمنی آمریکا علیه ملت ایران هیچ گاه پایان نمی پذیرد افزود : امروز صدها کارشناس پیر و جوان در ساختمان پنتاگون در حال بررسی و تفکر بر روی این امر هستند که چگونه می توانند جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند تا جلوی ابرقدرت بودن آن را بگیرد ، بی توجهی به این دشمن آثار مخربی را در پی خواهد داشت.
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور تصریح کرد: به لطف خداوند و به همت مردم ایران و هدایت های رهبر معظم انقلاب و ایثارگری خانواده معظم شهدا ایران اسلامی در برابر تمامی دشمنی های استکبار ایستادگی کرده و در تمامی عرصه ها به پیروزی دست یافته است.
وی بیان کرد: امروز انقلاب ما به عنوان الگویی تمام عیار در دنیا مطرح شده بسیاری از مسلمانان در یمن، سوریه، لبنان و حتی کشورهای غیر مسلمان ایران را به عنوان الگوی خود برای رهایی از چنگال استکبار برگزیده اند.
وی گفت : امروز هیچ تصمیمی در دنیا و منطقه بدون حضور ایران به سرانجام نمی رسد و هیچ معادله ای بدون حضور مستقیم جمهوری اسلامی حل نمی شود.
سیف افزود: آمریکا به خوبی از قدرت ایران اسلامی آگاه است و اگر کوچکترین غلطی علیه ایران اسلامی کند ، 36 پایگاه آمریکا در اطراف کشور مورد اصابت موشک های ما قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور اظهار داشت: آمریکا به این واقعیت آگاه است که اگر تیری به سمت ایران شلیک شود ، موشک های ایران آن چنان بر سر آمریکا فرود می آید که در تاریخ آن را ثبت کنند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.