به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در این کنسرت قطعاتی از موسیقی مقامی و محلی ممسنی و کهگیلویه و بویراحمد با تصنیف نوعروس، تصنیف داغ گل، آواز محلی سغدی پسین، تصنیف گلم گلی بی، ساز و آواز، قطعه بی کلام، تصنیف بلال وابی، ساز و آواز، تصنیف پابند، دونوازی و تصنیف چلچله اجرا می شود.
علی انصاری(خواننده و سرپرست گروه)، حسین انصاری(آهنگساز و نوازنده تار)، روح الله قلی زاده (نی)، حسن حسینی (بم تار)، حمید سروری (تنبک)، اکبر آقامیرزایی(تار و عود) و علی اکبر قاسمی (ویولن) اعضای گروه موسیقی «پرزین» هستند.
کنسرت گروه موسیقی«پرزین» روزهای چهارشنبه و جمعه 16 و 18 اسفندماه ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا اجرا می شود.
تهیه‌ بلیت این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان پذیر است.

*رونمایی از آلبوم موسیقی «باد» در فرهنگسرای ارسباران
این آلبوم موسیقی اثر ابوسعید مرضایی چهارشنبه 16 اسفندماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.
آلبوم دونوازی «باد» سومین اثر مرضایی پس از آلبوم های «خاک» و «آب» است، این آلبوم موسیقی با سه تارنوازی مرضایی به همراه تنبک و اودو نوازی فربد یداللهی تنظیم شده که داستان رایحه ها، نسیم و بادها در چهار فصل سال را به تصویر می کشد و شرکت سپیدار موسیقی نیز ناشر این آلبوم موسیقی است.

*اجرای کنسرت اصیل ایرانی در مجتمع فرهنگی هنری نور
مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با برگزاری کنسرت اصیل ایرانی توسط گروه کُر «مهرورزان» به رهبری شاهرخ شیردوست کسمائی، آهنگساز و خواننده گیلانی چهارشنبه 16 اسفندماه ساعت 20 در سالن آفتاب این مجتمع میزبان شهروندان است.
این کنسرت در 2بخش موسیقی سنتی و موسیقی فولکور به سرپرستی شاهرخ شیردوست، تک خوانی جهانگیر زمانی و همنوایی گروه کر مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا خواهد شد.
شاهرخ شیردوست کسمائی متولد شهریور ماه 1340 شهرستان رشت، فعالیت هنری خود را از سال 1363 با آموزش آواز کلاسیک نزد اساتید مرحوم حسین سرشار و مرحوم احمد پارسی، فراگیری تئوری موسیقی نزد استاد کریم گوگردچی بیش از 2 سال، فراگیری نوازندگی ساز پیانو نزد استاد شاهپور باستانسیر و فراگیری فنون اجرای مطلوب نزد استاد گرگین موسیسیان رهبر کر تهران آغاز کرد.
در کارنامه این هنرمند همکاری با گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران از سال 1363 در سمت خواننده تکخوان و همخوان، همکاری با گروه ارکستر سمفونیک صدا و سیما از سال 1378، همکاری با گروه کُر ارکستر سمفونیک فرهنگسرای بهمن از سال 1375، فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سمت آهنگسازی و خوانندگی فولکوریک از سال 1374، اجرا به همراه گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران در کشورهای کره جنوبی، ترکمنستان، ارمنستان، ایتالیا، بلژیک، هلند، سوئیس و ... به چشم می خورد.
علاقه مندان برای تهیه بلیت و شرکت در این کنسرت می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

*برگزاری کنسرت هنرجویان موسیقی فرهنگسرای سرو
فرهنگسرای سرو کنسرت هنرجویان موسیقی را با هدف حمایت از فعالیت‌های هنری،گروه‌های هنرجویی، تقویت عملکرد و ایجاد انگیزه هنرجویان موسیقی و رقابت سالم در بین هنرجویان برای ارتقای سطح نوازندگی‌ دوشنبه 14 اسفندماه ساعت 16 برگزار می کند.
در این برنامه هنرجویان به‌ صورت تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی قطعاتی را که آموزش دیده اند، اجرا خواهند کرد.
فرهنگسرای سرو در خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی یکم واقع شده است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.