به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پورعصر جمعه در دیدار چهره به چهره مردم این شهرستان که در حرم عبدالعطیم الحسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در نشست‌های عمومی به بررسی مشکلات مردم می‌ پردازیم و سعی می‌کنیم در دیدار چهره به چهره پاسخگوی مطالبات آنها بوده و در چارچوب قانون پاسخگو باشیم.
وی با بیان اینکه نشست امروز در ایام دهه فجر بر اساس تکریم و پاسخ به مطالبات مردم است، افزود: جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان امروز در مصلی ری حاضر شده‌اند و مسائل و مشکلات را بررسی کردند تا افرادی که در فرآیند اداری دچار مشکل می‌شوند با این تدابیر پاسخ مطالبات خود را دریافت کنند.
وی بیان داشت: اینگونه ارتباطات موجب همدلی و انسجام ملی و تحکیم مبانی انقلاب و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود و همچنین در این نشست‌ها اعتماد مردم به دولت و نظام افزایش می‌ یابد.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: ملاقات‌های مردمی مسئولان به صورت هفتگی برگزار می شود و چندماه یکبار نیز با تمامی مسئولان شهرستان در یک مکان عمومی جمع می‌ شویم و مسائل و مشکلات مردم را به ‌صورت جمعی بررسی کرده و پاسخگوی مطالبات در چارچوب قانون هستیم.
هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی معاونان خود و جمعی از رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری با حضور در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات و درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.
انتشار: روح الله صائب
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.