حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنج شنبه در حاشیه آیین ویژه آغاز جشن های سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وصیت نامه امام راحل به عنوان سندی محکم و پایدار همه چیز را به صورت گویا و شفاف در تمامی زمینه ها روشن کرده است و این سند می تواند چراغ راهی برای همه مردم باشد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چارچوب راه پیروزی را برای ما ترسیم کرده است و اگر می خواهیم به جایگاه واقعی دست یابیم باید حرمت این اسناد و مکتب امام راحل را حفظ کنیم و در چارچوب بیانات و منویات ولایت حرکت کنیم.
وی یادآو شد: آزادی و استقلال کنونی کشوراز برکات این انقلاب است و می بایست همه ما برای حفظ این برکات جانفشانی و فداکاری کنیم و از این دستاوردها به خوبی حفاظت کنیم.
رییس شورای فرهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هرچند که در این کشور مشکلاتی هم وجود دارد ولی هم با کمک به همدیگر و در سایه حفاظت از آرمان های امام می توانیم براین مشکلات غلبه کنبم.
وی فضای مجازی را جنگی نرم بر علیه جوانان بیان کرد و گفت: امروزه صدها شبکه مجازی با هدف براندازی آرمان ها و دستاووردهای نظام راه اندازی شده است و سعی دارند تا خوبی های این نظام را برعکس جلوه دهند و اذهان جوانان را در این زمینه گمراه کنند.
وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که رسانه ها و اساتید و صاحبان تریبون باورهای دینی را با زبان هنرو با منطق کافی برای جوانان بازگو کنند و ارزش های این انقلاب را بیان کنند.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت یوم الله 12بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مقامات و مسوولان عالی‎ رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت های برجسته نظام صبح امروز درحرم مطهر امام خمینی (ره) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد.
جشن های باشکوه دهه مبارک فجر نیز از ساعت 30 : 9 دقیقه امروز با بانک «الله اکبر» و به صدا درآمدن بوق قطارها، کشتی ها، شلیک توپخانه ها و به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مراکز آموزشی سراسر کشور آغاز شد.
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن جایگاه تاریخی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز امروز با حضور پرشور و انبوه مردم مومن و ولایتمدار در بهشت زهرا (س) گلباران می شود.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.