به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، محمد روشنی اظهار کرد: به تمام مناطق آموزش و پرورش شهر تهران فراخوان داده شده تا گروه های سرود دانش آموزی برتر معرفی و آثار تولیدیشان به جشنواره ارسال شود.
وی گفت: در جشنواره سرودهای دانش آموزی، موضوعاتی همچون مدیریت پسماند و نظافت شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی و مدیریت بحران و محیط زیست شهری مورد توجه قرار گرفته و سرودهایی مرتبط با فعالیت های مدیریت شهری اجرا می شود.
روشنی افزود: سرودهای برتر تولیدی نیز در اختتامیه ششمین جشنواره مشکات معرفی شده و اجرای زنده گروهی خواهند داشت.
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره مشکات تا 15 بهمن ماه بوده و دیگر تمدید نمی شود، اظهار کرد: شهروندان تهرانی می توانند آثار تولیدی خود را برای شرکت در جشنواره مشکات از طریق سرای محله های تهران به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی، جامعه مخاطب ششمین جشنواره مشکات را گروه های سنی 7 تا 12 سال و 13 سال به بالا عنوان کرد و گفت:کودکان کمتر از 7 سال و 7 تا 9 سال در رشته نقاشی، 10 تا 12 سال به صورت فردی در رشته های نقاشی و خاطره نویسی و به صورت گروهی در بخش های جانبی سرود و تئاتر دانش آموزی می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
روشنی با اعلام شرکت نوجوانان 13 تا 15 سال در رشته های نقاشی، عکاسی و خاطره نویسی افزود: جوانان 16 سال به بالا می توانند به صورت فردی در رشته های کاریکاتور، عکاسی، گزارش تصویری، شعر و داستانک و به صورت گروهی با ساخت فیلم کوتاه یا انیمیشن در جشنواره امسال شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شرکت کنندگان باید آثار خود را پس از ثبت در سامانه، به سرای محله خود تحویل دهند که پس از داوری های صورت گرفته به ترتیب برگزیدگان محله و منطقه مشخص و طی برنامه ای جداگانه مورد تقدیر قرار می گیرند.
ششمین جشنواره ترویجی آموزشی مشکات با محور «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام در مدیریت یکپارچه آموزش های شهروندی و توسعه این برنامه ها، جلب مشارکت خلاقانه و فعال شهروندان در اداره بهتر شهر و ارتقای فرهنگ شهروندی به همت اداره کل آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ابتدای دی ماه امسال در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.