به گزارش ایرنا ، درآئین معارفه هادی تمهیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان پاکدشت که روز سه شنبه که با حضور سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تهران در کانون فرهنگی شهدای این شهرستان برگزار شد، از تلاش های علی صادقی فرماندار سابق پاکدشت تجلیل به عمل آمد.
محمد قمی افزود : با وجود تلاش هایی که در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رفاه و رفع محرومیت از پاکدشت صورت گرفته ، ولی این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در محور امام رضا (ع) نیازهایی اساسی دارد که مهمترین آن ها اجرای کمربندی و مترو است.
وی اظهار کرد: برای نخستین بار و با همت دولت و همکاری مجلس ، در بودجه سال 97 کشور ردیفی مستقل برای کمربندی پاکدشت در نظر گرفته شده که یقینا اجرای این طرح 32 کیلومتری ، گره کور ترافیک بزرگراه امام رضا(ع) را باز می کند.
وی ضروری ترین نیاز پاکدشت را اجرای طرح مترو اعلام کرد و افزود: نقشه متروی شهرستان پاکدشت طراحی شده و در صورت تخصیص اعتبار و اجرا ، بسیاری از مشکلات حوزه حمل و نقل این شهرستان برطرف می شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار با اشاره به رفع مشکل اوقافی بودن اراضی شهرستان پاکدشت گفت: از سال 61 که این منطقه از چند روستا تشکیل می شد تا امروز که این منطقه به شهرستانی بزرگ تبدیل شده ، اوقاف مدعی بود که اراضی پاکدشت وقف است و این امر مشکلات عدیده ای را برای مردم به همراه داشت.
قمی گفت : با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی تمامی مسئولان محلی ، استانی و کشوری این مشکل برطرف شد و از این پس مردم به راحتی می توانند به فعالیت های عمرانی ، ساخت و ساز و کشاورزی بپردازند.
وی حل مشکلات کشور را در گرو حفظ وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان یاد کرد و افزود: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه اهدا هزاران شهید حاصل شده و نباید با تفرقه ، اقتدار امروز کشور را از بین برد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام هیچ گاه دست از ضربه زدن به ایران اسلامی برنداشته و تمامی امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله با ایران بسیج کرده اند که نشانه های این واقعیت را می توان در اغتشاشات ماه گذشته مشاهده کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با وحدت و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولان ، شاهد اقتدار روز افزون نظام در صحنه هیا بین المللی باشیم.
هادی تمهیدی پیش از این معاون سیاسی فرمانداری ویژه ری بوده و در کارنامه خود ، معاونت فرمانداری های پاکدشت و پیشوا را دارد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.