به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز دوشنبه دردیدارمحمدحسین مقیمی استاندار تهران با نخبگان ورامین که در سالن همایش های اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار کرد: مردم ورامین با نجابت خود تا کنون به دنبال مطالبه از دولت و نظام برنیامده اند در حالی که حدود 65 هزاز نفر از مردم این شهرستان به دکتر روحانی رأی داده اند.
وی افزود: مردم ورامین در حوزه شعر و ادب و نویسندگی ، از شهرستان های پیشرو استان تهران محسوب می شوند و در حوزه ورزش نیز به اندازه سه استان کشور ، مدال آوراستانی ، کشوری و بین المللی تحویل جامعه داده اند.
وی بیان کرد: یکی از مظلومیت های شهرستان ورامین ، تقسیماتی است که در سال های اخیر ، این منطقه را به چند شهرستان تبدیل کرد ، روزگاری ورامین از پاکدشت تا گرمسار را شامل می شد ولی امروز آن را تکه تکه کرده و هر کدام را به عنوان یک شهرستان جدید معرفی نموده اند.
فرماندار ورامین گفت : در تقسیمات کشوری ، بسیاری از زیرساخت ها نظیر دانشگاه ها و مراکز علمی از ورامین جدا و به شهرستان های اطراف نظیر پاکدشت ، پیشوا و قرچک داده شد و مرکز ورامین از داشتن این مراکز علمی بی بهره گردید.
وی افزود : سال هاست که بزرگترین فرهنگسرای شهرستان ورامین در اختیار پلیس قرار دارد و با تمام تلاش هایی که صورت گرفت نتوانستیم این فضا را در اختیار اصحاب فرهنگ قرار دهیم.
وی تأکید کرد: در حوزه سیاسی ، با وجود اختلاف نظر و سلیقه ها ، طیف های مختلف در کنار یکدیگر به فعالیت مشغول بوده و چهره های سیاسی با گرایش های مختلف در شهر رفت و آمد کرده و سخنرانی می کنند بدون آن که مشکلی در منطقه به وجود آید.
یوسفی تأکید کرد: مردم ورامین بسیار قانع ، نجیب و همراه با نظام هستند ، مطالبه نکردن این مردم وظیفه مسئولان را در پیگیری مشکلات بیشتر می کند .
در این جلسه ، 13 نفر از نمایندگان حوزه های مختلف ورزشی ، فرهنگی ، سیاسی ، سازمان های مردم نهاد ، فعالان اجتماعی ، بانوان و دانشجویان نقطه نظرات خود را در حضور استاندار تهران بیان کردند.
استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان ورامین علاوه برشرکت در چهار جلسه کارگروه تخصصی ، با خانواده معظم شهدا و مردم ورامین دیدار و گفتگو کرد و با حضور در کارخانه های قند و وارنا ، از نزدیک با مسائل و مشکلات تولید کنندگان آشنا شد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.