به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های این هفته نماز جمعه جوادآباد ورامین با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از مناطق کشور گفت: دشمنان نظام از ماهها قبل جلساتی با مدیریت رئیس سازمان سیا در آمریکا ، اسرائیل و عربستان برگزار و تلاش کرد تا با تشویق مردم شهرهای کوچک و روستاها به شرکت در راهپیمایی های اعتراضی، فتنه را به دیگر شهرهای کشور بکشاند.
وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن با انتخاب هوشمندان زمان این فتنه ، تلاش کرد تا در ایام 9 دی ماه، عظمت کار مردم در سال 88 را به چالش بکشاند.
وی تأکید کرد: این اغتشاشات فتنه حساب شده و برنامه ریزی شده دشمن علیه مردم ایران بود که آنها از اعتراضات و نارضایتی عده ای از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی سوء استفاده کرده و با استفاده از فضای مسموم مجازی ، به آن دامن زدند.
رضا پور گفت : میلیون ها ایرانی از پیام رسان تلگرام استفاده می کنند که مدیریت آن در دستان آمریکائی ها قرار دارد ، فضای مسمومی که شایعات بسیاری در آن بیان شد و مردم را نسبت به مسئولان و نظام بدبین کرد.
وی تصریح کرد: دشمن به این امید با تمام توان وارد میدان شد که این اعتراضات کار نظام را تمام کند ولی هوشیاری مردم بار دیگر این توطئه را با شکست مواجه کرد.
امام جمعه جواد آباد گفت: خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، آن ها با آتش زدن پرچم ایران به عنوان نماد ملی ، آتش زدن مساجد و حسینیه ها ، تخریب امام زاده ها ، کشتن عده ای از مردم بی گناه و نابود کردن اموال عمومی ماهیت خود را نشان دادند و مردم راه خود را آن ها جدا کردند.
رضا پوی بیان کرد: باید هوشیار بود که دشمن اقتدار نظام را نشانه رفته است و مهمترین نشانه این اقندار ، وحدت ، همدلی و همراهی مردم با نظام است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.