به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مختار نظری روز پنجشنبه در حاشیه گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران در سپاه سیدالشهداء در شهرری اظهار کرد: روحانیون و طلاب اگر بتوانند به خوبی فرهنگ بسیجی حاکم در دهه 60 کشور را به مردم به ویژه جوانان انتقال دهند، افراد جامعه در مواقع حساس و بحرانی کشور همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس از قلمرو کشور حراست خواهند کرد.
وی بسیج طلاب را پشتوانه فکری ارتش 20 میلیونی مد نظر امام خمینی(ره) دانست و افزود: سلامت فکری بسیجیان زمانی تضمین می شود که هدایت افکار آنان بدست روحانیون هدایت شود.
نظری حضور روحانیون در نواحی، حوزه ها و پایگاه های بسیج را به عنوان هادی و مربی بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و یادآور شد: انسجام فکری بسیجیان در دفاع از حریم کشور و ولایت مدیون هدایت ها و رهنمودهای طلاب و روحانیون در پایگاه های بسیج است.
وی ادامه داد: روحانیون نقش برجسته ای در همگرایی تفکر سیاسی در میان بسیجیان کشور دارند که باید از زحمات آنان تقدیر و تشکر شایسته انجام شود.
گردهمائی ائمه جماعت بسیجی استان تهران روز پنجشنبه با حضور نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران و جمعی از ائمه جماعت بسیجی استان در شهرستان ری برگزار شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.