حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، آفت امروز جامعه را بدبینی و سوء ظن به دیگران دانست و اظهار کرد: کسانی که بخاطر انگیزه های شخصی، فرعی، جناحی و ... منافع ملی را زیرپا می گذارند، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند؛ خواه خود را منتصب به اصولگرایان بدانند خواه منتصب به اصلاح طلبان.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: طلحه و زبیرها به دلیل عدم اطاعت از ولی و رهبر اگر قدعلم کنند، کاری از پیش نخواهند برد؛ مسئولان و افرادی همچون احمدی نژاد و یا موسوی در دوران مسئولیت خود خدمات فراوانی به کشور و انقلاب اسلامی کردند و امروز طلبکاری و سهم خواهی معنایی ندارد.
خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: آقای احمدی نژاد، مگر رئیس دستگاه قضایی کشور را شما منصوب کرده ایی که هم اکنون می خواهی عزل کنی؟ شما در رتبه و مقامی نیستی که عدم مشروعیت آیت اله لاریجانی را تشخیص دهی؟
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه کشورمان رهبری فرزانه و آگاه دارد و اگر اشکالی به دستگاه قضا وارد باشد، راه حل رفع مشکل جنجال تبلیغاتی و شعبده بازی نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضعف های دستگاه قضائی واقف تر از هر کسی هستند و خود ایشان راه را برای انتقاد و اعتراض بازگذاشته است اما از راه معین شده و با رعایت انصاف نه از طریق مصاحبه های تهدید کننده که خوراک تبلیغاتی دشمن است.
وی گفت: این روزها که همه باید علیه جنایات اسرائیل در قدس و فلسطین فریاد بزنیم و برای نجات مردم مظلوم یمن که یک هزار روز است زیر بمباران سعودی ها و اربابان آمریکایی کشته می شوند، فریاد بزنیم، فکر جامعه را منحرف به مسائل خود کرده اید و اگر به شما و یا اطرافیان شما اتهاماتی وارد است بروید در دادگاه از خود دفاع کنید.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال 88 هم عده ایی راه شما را رفتند و جزو بردن آبروی خود و ایجاد زحمت برای مردم و نام چیزی بدست نیاوردند، گفت: در ایران هم قانون وجود دارد و هم رهبری اما ظاهرا برخی هستند که نه قانون را قبول دارند و نه رهبری را یعنی در عمل به حرف رهبری گوش نمی کنند؛ همه می دانند که رهبر معظم انقلاب دلسوزترین و واقع نگرترین مسئول نظام است و در طول دوران رهبری به خوبی کشتی انقلاب را هدایت کرده اند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مشکلات در کشور و تاکید بر گلایه های مردم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری گرچه به مشکلاتی همچون بالارفتن قیمتها، اشتغال، مبارزه با فساد اقتصادی و .... آگاه هستند ولی فرمودند آنچه بیش از همه مهم تر است، وحدت ملی و همدلی بین مسئولان است.
وی گفت: وقتی مشکلاتی همچون زلزله پیش می آید و وقتی منافع ملی در میان است، همه در صحنه هستند و همه باید برای توسعه کشور و آبادانی بکوشیم و با اقدامات غیر قانونی دشمن شاد نشویم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.