به گزارش شامگاه چهارشنبه خبرنگار ایرنا؛ محمد حسین مقیمی پس از پایان جلسه خود با دبیران کل احزاب، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احزاب می توانند چشم و گوش نظام باشند تصریح کرد: می توان به احزاب میدان داد؛ محدود کردن آنها جلوی فعالیت شان را می گیرد و از آن طرف باید نظارت های لازم درمقابل امور احزاب انجام شود و همانطور که اجازه نقد دولت را دارند می توانند مورد سوال قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در این جلسه حدود 40 نفر از دبیران کل استانی احزاب ،انجمن های اسلامی و تشکل های سیاسی از همه گروه ها و تفکرهای سیاسی حضور داشتند گفت: دبیران کل احزاب در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود در بخش های مختلف پرداختند.
مقیمی ادامه داد: در این نشست مشکلات مختلف استان تهران در بخش های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و همچنین کمبودها و امکاناتی که در استان نیاز است در جمع احزاب و تشکل ها عنوان شد.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت آلودگی هوا، ترافیک، بافت های فرسوده ،حاشیه نشینی و همچنین در مورد فعالیت احزاب، کمبودهای مالی و یارانه احزاب و درخواست هایی از جمله ایجاد خانه احزاب استان تهران مطرح شد و امیدواریم خانه احزاب استان تهران هرچه زودتر شکل بگیرد.
استاندار تهران گفت: افرادی از میان احزاب انتخاب شدند تا موضوعات و مسائلی که از دید احزاب در استان تهران باید در اولویت قرار بگیرد در جلسات آتی مطرح کنند.
مقیمی تاکید کرد: احزاب در شکل دهی و تربیت نیرو در اجرای بهتر امور سیاسی و فرهنگی نقش مهمی دارند و می توانند به عنوان منتقدان مجریان و کارگزاران دولت وارد شوند و هرجا اصولی را مغایر دیدند نقد کنند. این باعث می شود همه در جهت بهتر حرکت کنیم و از مفاسد جلوگیری می کند.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.