علیرضا قنادان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در زمینه خدمات مدرن تنها سرویس های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالیکه خدمات جدیدتری وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.
وی معیشت و رفاه تاکسیرانان را به عنوان یکی دیگر از اولویت های این سازمان ذکر کرد و یادآور شد: زمانی که درآمد رانندگان تاکسی ناکافی باشد قادر به ارائه خدمات مطلوب و مناسب نخواهند بود؛ البته این موضوع الزاما به معنای افزایش کرایه ها نیست.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه شأن، منزلت و معیشت رانندگان تاکسی باید حفظ شود تصریح کرد: به دنبال اجرای مدل هایی هستیم که بهره وری و درآمدهای جانبی رانندگان افزایش و در عین حال هزینه ها کاهش پیدا کند.
وی نوسازی ناوگان، ارتقای کیفیت خدمات، حرکت به سمت حمل و نقل پاک و کاهش متوسط سن ناوگان را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد.
قنادان در ادامه با انتقاد از ساز و کار نادرست شرکت های تاکسیرانی اظهار کرد: متأسفانه ساختار این شرکت ها به قالب نامناسبی تبدیل شده و ادامه کار با این شیوه تقریبا ناممکن است.
وی با تأکید بر اینکه شرکت های تاکسیرانی باید متحول شوند خاطرنشان کرد: این شرکت ها باید خدمات حمل و نقلی ارائه و در قبال آن پول دریافت کنند.
قنادان افزود: در حال حاضر فعالیت این شرکت ها به زمینه های خاصی محدود شده که با ظهور جلوه های جدید فناوری نیز پاسخگوی نیاز مردم نیستند.
به گفته وی سازمان تاکسیرانی در برخورد با این شرکت ها قاطع خواهد بود.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.