به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی باغ کتاب؛ فرشاد شهیدزاده اظهار کرد: باغ کتاب تهران روز پنجشنبه 18 آبان همزمان با اربعین حسینی، جمعه 26 آبان همزمان با رحلت حضرت رسول(ص) و یکشنبه 28 آبان ماه شهادت امام رضا(ع) تعطیل است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل باغ کتاب گفت: این مجموعه به منظور حضور بهتر شهروندان در مراسم عزاداری تعطیل است.
مجموعه باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی(غرب به شرق)، از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس در ارتباط است.
وسعت این مجموعه فرهنگی110 هزار متر مربع است که 65 هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد.
این مجموعه شامل کتابفروشی های کودک و نوجوان، فروشگاه لوازم التحریر، اسباب بازی و محصولات فرهنگی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، باشگاه رباتیک، مرکز رویدادهای علمی، کتابفروشی و فروشگاه محصولات فرهنگی بزرگسال، سینما و گالری هنر است.
مجموعه باغ کتاب تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 21 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 22 میزبان علاقه مندان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده:معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.