به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با حضور سردار رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ و فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی پایتخت برگزار شد، پیکر مطهر شهیدان «صبور رستمی، مهدی چیت سازان، حسین امانت، علیرضا بدرخانی و داود قیداری» تشییع شد.
سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در این مراسم با بیان اینکه شهدا زینت بخش محفل ما هستند، گفت: این 5 شهید بزرگوار در منطقه غرب و در دفاع از آرمان های انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی تصریح کرد: راه شهدا ادامه دارد و همچنان استوار و مقاوم برای تحقق آرمان های والای امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

* طرح امنیت شبانه در پایتخت اجرا می شود
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین به اجرای طرح ویژه انضباط بخشی به ترافیک شبانه و ارتقای امنیت در کلانشهر تهران اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور یگان های های مختلف پلیس از ابتدای هفته آینده اجرایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد محیطی امن در شب ها با همکاری ماموران پلیس راهور، امداد و پیشگیری تهران بزرگ اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، از ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده، ۵۴ شهد متعلق به نیروی انتظامی است که ۵ شهید آن از نیروی انتظامی تهران بزرگ هستند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/1109/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.