محمود صلاحی روز چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: ارتباط 2سویه مدیریت بخش های مختلف از جمله اقتصادی، شهری، سیاسی و فرهنگی با رسانه، یک ارتباط لازم و ملزوم است.
وی گفت: براین اساس نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها هر چقدر بتواند تعریف و تعبیر بیشتر و مناسب تری از مفهوم رسانه برای مردم و مسئولان داشته باشد، این موضوع به عنوان یک احساس نیاز مطرح شده و چنین روندی در طول سال ادامه خواهد داشت.
صلاحی افزود: در گذشته نقش رسانه تنها خبررسانی بود و همه علاقه مند بودند که در مورد رخدادهای داخلی و خارجی اطلاعات و اخباری داشته باشند و بدانند چه خبر است، اما امروز نقش رسانه فراتر از «چه خبر؟» است.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: امروز نمی توان بدون رسانه زندگی کرد و ابعاد مختلف از جمله اقتصاد و کسب و کار وابسته به رسانه است.
وی با اشاره به تاثیر شبکه های اجتماعی در دنیای امروز افزود: این شبکه ها هر روز کارکرد نو و جدیدی پیدا می کنند و حتی نمی توانید امروز در شبکه های اجتماعی متوقف شوید و مخاطبان باید پابه پای این مخاطبان پیش روند.
صلاحی اظهار کرد: براین اساس امروز ارتباطات دو سویه و چند سویه است و رسانه ها هم می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند و متقابلا شبکه اجتماعی هم می توانند از رسانه ها استفاده کنند و ما همواره نمی توانیم انتظار نداشته باشیم که در هر جای دنیا، در این زمینه ها یک اتفاق نو و جدیدی نیفتد و باید همه آمادگی داشته و به روز باشیم تا بتوانیم مدیریت خود و کشور را داشته باشیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شاید فضای مجازی یک بحران خبری برای ما به وجود بیاورد اما اگر قبل از آن ما بتوانیم داشته های خود را در آن شبکه ارائه کنیم، موفق تر خواهیم بود.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.