به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به بازدید محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از آغاز خدمات رسانی نیروهای شهرداری در شهرهای عراق اظهار کرد: شهرداری تهران از هفته گذشته کار خود را به طور رسمی در خدمات رسانی زائران اربعین آغاز کرده و اکنون 500 کارگر در کربلا و 250 نفر نیز در نجف مستقر شده و کار پاکسازی مسیر پیاده روی زایران را آغاز کرده اند.
وی با اشاره به نصب آثار فرهنگی در مسیر پیاده روی زائران گفت: هم اکنون نصب تصاویر شهدای حشد شعبی (بسیج مردمی عراق ) به پایان رسیده و علاوه بر پرچم های عزاداری در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا، بیرق های عزاداری پایه بلند نیز در مسیر تردد زایران نصب شده است.
عبدالهی افزود: شهرداری تهران در طول مسیر پیاده روی اربعین حسینی با 2موکب 707 و 828 به زائران خدمات مختلف را ارایه می کند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به استقرار تیم های پزشکی شهرداری تهران در چهار مرز ترددی زائران و نیز مسیر پیاده روی و شهرهای نجف و کربلا اظهار کرد: امکانات خوبی آماده شده تا همچون سال های قبل، خدمات لازم و ضروری به زائران ایرانی اربعین ارائه شود.
وی گفت: ماموران راهنمای زائر نیز در مرزهای چهارگانه و نیز مسیر پیاده روی مستقر شدند.
عبدالهی افزود: نصب بیش از یکهزار و 500 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل و ثابت از سوی شهرداری تهران در مرزهای چهارگانه و نیز شهرهای نجف و کربلا صورت گرفته است.
معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد اربعین شهرداری تهران در کربلا با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: وی در بازدیدهای خود از مراحل مختلف خدمات رسانی به زائران اربعین ابراز رضایت کرده و بر ضرورت توجه به کیفیت خدمات تاکید کرد.
عبدالهی تاکید کرد که تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی در چارچوب نظارت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و بودجه مصوب یکصد میلیارد ریالی خواهد بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.