استاندار تهران گفت: هنر اصلی مدیران دستگاه‌های دولتی و تولیدکنندگان بخش‌خصوصی، افزایش کیفیت کالاها همراه با کاهش قیمت تمام‌شده محصول تولیدی است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی امروز در نشست هم اندیشی با مدیران انجمن‌های صنعتی و معدنی استان تهران افزود: پیش از ایجاد هر صنعت باید زیرساخت‌های موردنیاز در بخش آب، برق و سایر امکانات فراهم شود تا سرمایه‌گذار و صنعتگر وقت و توان خود را صرف ارتقای کیفی محصول و کالای تولیدی کند.

وی اظهار کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی باید مطابق سیاست‌های دولت بر فعالیت بخش‌خصوصی نظارت کرده و دستگاه‌های متولی مشکلات صنایع را رفع و بخش خصوصی نیز کار خود را انجام دهد.

مقیمی با تاکید بر اینکه توجه به رعایت اصول زیست‌محیطی در صنایع باید در اولویت باشد، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای صنعتی، کارخانه‌ها و صنایع داخل شهرها بدون آلودگی زیست‌محیطی فعالیت می‌کنند و اگر تولیدکننده اصول زیست‌محیطی را رعایت کند و دولت وظایف خود را انجام دهد، میزان آلایندگی صنایع نیز کاهش چشمگیری می‌یابد.

به گفته وی، از جمله وظایف مدیران دولتی، رفع موانع و تسهیل امور برای صاحبان صنایع و تولیدکنندگان است چراکه بخشی از مشکلات و گرفتارهای موجود در مسیر کار، اتخاذ تصمیم‌های غیرکارشناسی است.

استاندار تهران با تاکید بر اجرای قانون به عنوان یک اصل مهم افزود: قوانین پاسخگوی مشکلات هستند و اگر زیرساخت‌ها، پشتیبانی و سیستم اجرایی در اختیار تولیدکننده و صاحبان صنایع قرار بگیرد، تولیدات ما در بازار جهانی قابلیت رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.