به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا, امید سراجی رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر هیات های دوچرخه سواری در13 حوزه و شهرستان استان دایر است گفت: یکی از برنامه های مهم هیات دوچرخه سواری استان استعداد یابی دختران و پسران نوجوان علاقه مند باهمکاری آموزش و پرورش شهر تهران خواهد بود.
وی اظهار کرد: شمال شرق تهران یکی از پتانسیل های غنی ورزش دوچرخه سواری در پایتخت به شمار رود که در این خصوص در نظر داریم با همکاری بیشتر با آموزش و پرورش استعداد های بیتشری را شناسایی کنیم.
سراجی ادامه داد: ورزش دوچرخه سواری در بخش مدال آوری المپیک در بخش جاده, بی ام ایکس(استقامت) و کوهستان می تواند 14 مدال با ارزش طلا را به خود اختصاص داده است.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران ادامه داد:مسابقات لیگ جاده جوانان استان تهران 15 آبان ماه در یکی از شهرستان های اسلامشهر و رباط کریم برگزار می شود.
همچنین محمود دادی زاده رئیس هیات دوچرخه سواری شمال شرق تهران از برگزاری آموزش مبتدی تا پیشرفته 10 هزار نفری در این حوزه خبر داد و افزود: در حال حاضر مقدمات این طرح توسط پیشکسوتان و مربیان دوچرخه سواری انجام شده است.
وی ادامه داد: این طرح تا پایان سال اجرایی می شود و در قالب آن ورزشکاران تخصصی شناسایی خواهند شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.