به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکزاطلاع رسانی پلیس پایتخت،سردارحسین رحیمی گفت :نیروهای اطلاعاتی پلیس پایتخت در آستانه مراسم اربعین حسینی در اقدامی عملیاتی ضمن انهدام باند بزرگ جعل ویزا و دستگیری اعضاء آن، یک صد هزار ویزای جعلی از این باند کشف کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آستانه اربعین حسینی عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری اعضای باند 6 نفره جعل اسناد دولتی از مخفیگاه این باند حدود یک صد هزار ویزای جعلی کشف شد.
سردار رحیمی بیان داشت: در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر شهروندان و مردم عزیز کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشورعراق می کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران ومسافران عزیز ما می شد.
وی با اشاره به اینکه با پایش های تخصصی صورت گرفته و پیگیری های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات اعضا 6 نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و ضمنا 2 چاپخانه نیز پلمپ شدند.
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضا این باند حدود یک صد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.
سردار رحیمی در پایان با تاکید براینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود می بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه نمایند، اظهار داشت: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران گرامی به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر گردد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:مهدی مقدر انتشاردهند:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.